خطيبي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جريان انحرافي در صحنه توفيقي ندارد

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: جريان انحرافي همچون جريان فتنه که به دست مردم حذف شد، در عرصه توفيقي نخواهد داشت.

"علي خطيبي شريفيه" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران تلاقي راهبرد انتخاباتي جريان فتنه و انحرافي را در يک نقطه دانست و اظهار داشت: جريان فتنه و انحرافي هر دو مباحثي را مطرح کردند که به تعبير مقام معظم رهبري حرف دشمن بود.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي با بيان اينکه مقام معظم رهبري مساله "انتخابات آزاد" را به خوبي تبيين و شواهد مستندي را براي آزاد بودن انتخابات در کشورمان ذکر کردند، ادامه داد: کساني که انتخابات آزاد را مطرح مي‌کنند خود با همين انتخابات سرکار آمده‌اند به عنوان مثال بعد از دولت کارگزاران، دولت اصلاحات و بعد از آن نيز دولت احمدي‌نژاد سركار آمد.

وي با بيان اينکه در انتخابات گفتمان‌هاي مختلفي پيروز عرصه شده‌اند و اين نيز يکي از شواهد آزاد بودن انتخابات در کشورمان است، تصريح کرد: جريان فتنه به اشتباه ساختار تشکيلاتي جمهوري اسلامي را مشابه ساختار تشکيلاتي دولت‌هاي غربي مي‌داند و گمان مي‌کند که با کودتاي انتخاباتي و کنار زدن يک دولت مي‌تواند نظام را از بين ببرد.

خطيبي افزود: اما اعتقاد و تعلق مردم ايران به حاکميت و موجوديت نظام هويتي است که آنان با پيروزي انقلاب اسلامي آن را از واقعه عاشورا درس گرفته‌اند.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: مردم در طول انقلاب اسلامي بارها نشان داده‌اند که فريب شعار باندهاي قدرت و ثروت را نمي‌خورند.

خطيبي تصريح کرد: در جريان فتنه 88 باندها و گروه‌هاي قدرت و ثروت، خارجي‌ها و ايادان آنان در داخل، تا آن جايي که توانستند از فتنه‌گران حمايت مالي و فرا مالي کردند اما مردم نشان دادند که فريب زر و زور را نمي‌خورند.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي تصريح كرد: مردم پاي نظام ايستاده‌اند و عملكرد آنان نشان مي‌دهد كه شعور سياسي جامعه روز به روز ارتقا پيدا مي‌كند.

وي با تاکيد بر اينکه تحقيقات نشان داده است که جريان فتنه با هر مشخصه‌اي که وارد عرصه شود به دست مردم حذف خواهد شد، ادامه داد: جريان انحرافي نيز همچون جريان فتنه که به دست مردم حذف شد، توفيقي نخواهد داشت.

خطيبي تصريح کرد: مردم به نظام و مقام معظم رهبري علاقه‌مند هستند و در طول اين سال‌ها نيز نشان داده‌اند که عقد اخوتي با فردي ندارند.

وي تاکيد کرد: ممکن است براي برخي از سياسيون اين شاعبه ايجاد شود که مردم با افراد عقد اخوت دارند، اما اگر در چند دوره رياست جمهوري ديديم که برخي افراد سرکار آمدند بايد بدانند که مردم بواسطه اعتقادي که به گفتمانشان داشتند به آنان راي دادند.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي خاطر نشان کرد: اگر امروز افرادي بخواهند پا روي گفتماني بگذارند که مردم به آن اعتماد کردند و بواسطه آن گفتمان به عرصه آمدند، مطمئن باشند که به دست همان مردم حذف خواهند شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: خطیبی ، جبهه ، پایداری ، فتنه ، انحراف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار