بهروز عطايي:

براي صدرنشيني منتظر لغزش پيکاني ها هستيم

از سري مسابقات هفته هجدهم ليگ برتر واليبال امروز تيم کاله آمل در مشهد به مصاف ميزان خراسان مي رود.

بهروز عطايي، در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما بعد از بازي با يزد تمرينات خوب و گسترده اي را برگزار کرديم اما متأسفانه حمزه زريني و پتکوويچ به دليل مصدوميت از ناحيه کمر نتواستند در طول تمرينات موفق ظاهر شوند.

سرمربي تيم واليبال کاله آمل يادآور شد: تيم ميزان خراسان يکي از تيم هاي جنگنده و زهردار ليگ امسال محسوب مي شود و نتايج کسب شده در مسابقات هم گواه اين مسأله است به طور قطع آنها در خانه بازي هاي خوب و سطح بالايي را به نمايش مي گذارند و ما نبايد از آنها غافل شويم.

وي در پاسخ به اين سوال که در شرايط کنوني براي تيم کاله آمل، صدرنشيني مهمتر است يا قرار گرفتن در جمع تيم هاي راه يافته به پلي آف؟ گفت: در حال حاضر جايگاه براي ما اهميت چنداني ندارد چون نتيجه نهايي ليگ در پلي آف مشخص مي شود. ما در دور برگشت، بازي هاي قاطعانه اي مقابل حريفان داشته و توانسته ايم نتايج قابل قبولي را به دست آوريم.

عطايي يادآور شد: صدرنشيني در پايان مرحله نخست ليگ براي ما اهميت زيادي دارد ولي با توجه به فاصله 4 امتيازيمان با پيکان بايد بگويم که لغزش آنها در يکي از بازيهاي هفته هاي پيش رو به ما کمک مي کند که صدرنشين شويم. البته ما يک بازي مقابل پيکاني ها هم در پيش رو داريم.

عطايي در خصوص وضعيت شهرام محمودي يادآور شد: وي هنوز از ناحيه کمر احساس درد مي کند فردا به همراه ما در سالن مشهد حاضر مي شود اما قرار گرفتنش در ترکيب تيم به طور قطعي مشخص نيست اما حضور حمزه زريني و پتکوويچ قطعي است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار