تبریز/

مردم در انتخابات 92 تفکر مقاومت و ایستادگی را انتخاب می‌کنند

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در سال آتی، بر مشارکت بیش از پیش مردم تاکید کرد و افزود: باید از فرصت برگزاری جشن‌ها و آ‌یین‌های دهه فجر، در جهت تبیین اثربخشی نظام و بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سال 92 بهره گرفت.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، بیگی گفت: راهپیمایی 22 بهمن نماد اقتدار نظام اسلامی بوده و امسال اهمیت آن به خاطر انتخابات سال 92 دو چندان شده است.

وی با تقسیم‌بندی گروه‌های مختلف حاضر در صحنه انتخاب گفت: در این انتخابات گروهی با تفکر سازش با دشمن و گروهی دیگر با شعار استقامت و پافشاری بر آرمان‌های انقلاب اسلامی وارد صحنه خواهند شد و بی‌شک ملت ایران، فردی را انتخاب خواهند کرد که به دور از سستی و سازشگری، مسیر مقاومت، سرافرازی و شوکت نظام اسلامی را در پیش بگیرد.

علیرضابیگی همچنین به برگزاری چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در اردیبشهت سال 92 اشاره کرد و گفت: پروژه‌های مربوط به این همایش، هم‌اکنون در سامانه ستاد سرمایه‌گذاری ثبت شده و تحقق اهداف آن، نیازمند مشارکت و همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی استان است.

وی با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در مناطق زلزله‌زده گفت: مجموعه مدیریت استان، اولویت فعالیت خود را متمرکز بر عمران و آبادانی این مناطق قرار داده و در این راه، هیچ وقفه‌ای را متوجه فعالیت خود نمی‌کند.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: حرکت پرشتاب سازندگی و عمران در مناطق زلزله‌زده، همگام با بهبود وضعیت آب و هوایی در سال آینده، با شتاب و جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت./س

برچسب ها: مردم ، انتخابات ، ایستادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.