برپایی جشنواره موسیقی به عنوان یک مراسم مختص به وزارت ارشاد علاوه بر درآمدزایی برای آنان، در واقع نوعی تقدیر و تشکر از افراد خودی است.

سعید شهروز خواننده پاپ کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: مسئولان جشنواره موسیقی فجر را با دعوت از چند خواننده مشهور فقط برای درآمدزایی برپا می کنند.
وی عنوان کرد: اغلب بیشتر مخاطبان جشنواره موسیقی طرفداران خوانندگان دعوت شده به جشنواره هستند.
شهروز با بیهوده دانستن برپایی این جشنواره گفت: اگر قصد از برگزاری چنین جشنواره کار فرهنگی،‌هنری است حداقل باید امتیازی برای مردم قائل و تدبیری اندیشیده شود تا افراد حاضر در مناطق محروم کشور هم از این جشنواره استفاده کنند.
همچنین توسط مسئولان مربوطه برنامه ریزی صورت می گرفت تا برای یکسال حداقل همه مردم کشورمان به صورت رایگان از این جشنواره استفاده کنند.
این خواننده پاپ کشورمان در رابطه با دعوت شدگان همچون پیشکسوتان و دیگر هنرمندان فعال کشورمان نیز اظهار داشت: متاسفانه این جشنواره برای افرادی خاص در نظر گرفته شده است که ما همیشه از طریق تلویزیون و بیشتر جشنواره ها شاهد حضورشان هستیم.
وی در ادامه گفت: هنرمندان توانمندی که همانند پیشکسوتان وجود دارند که البته اغلب اوقات را به فراموشی سپردن آنان از این بزرگان موسیقی برای حضور در جشنواره دعوت به  عمل نمی‌آید.
شهروز در رابطه با فراموشی پیشکسوتان تصریح کرد: به طور حتم هنگامی که از وجود پیشکسوتان بزرگ دعوتی به عمل نمی آورند روزی فرا می رسد این اتفاق برای هنرمندان حال حاضر کشور به صورت مشابه رخ دهد./ي2
برچسب ها: شهروز ، جشنواره ، موسیقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار