پرکره در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

در کشور قحط‌ الرجال نيست

مسئول سابق بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد با اشاره به انتصاب مجدد مرتضوي در صندوق تأمين اجتماعي گفت: دولت باید از این فضا فاصله گرفته و آن را تعدیل کند زیرا در کشور، قحط الرجال نیست.

محمد‌ حسین پرکره مسئول سابق بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران درباره انتصاب مجدد مرتضوی در صندوق تأمین اجتماعی با وجود حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر برکناری وي، اظهار داشت: چالش سیاسی و بداخلاقی در اجراي قانون، خیلی‌وقت است که باب شده و متأسفانه دوستان ما در دولت دهم به این فضا دامن می‌زنند.

وی افزود: ما باید از قانون تبعیت داشته باشیم ولو قانون غلط باشد؛ بالاخره مراجع مختلفی برای رسیدگی به دعاوی و تخلفات وجود دارد لذا اگر بخواهیم خودسر عمل کنیم، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

پرکره، تصریح کرد: دولت باید از این فضا فاصله گرفته و آن را تعدیل کند زیرا در کشور، قحط الرجال نیست و اگر بر روی کسی حساس هستند که پرونده دارد و دیوان عدالت اداری رأی به برکناری او داده، بهتر است به اين رأي تمکين کنند.

مسئول سابق بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه این نوع برخورد، سابقه داشته و  امر جدیدي نیست، گفت: بعد از تبديل حکم مشايی از معاون اولی رئیس‌جمهوری به مسئول دفتری با آن همه اختیارات، معلوم شد که دولت خواستار یک فضای ناهماهنگ است لذا توصیه ما به دولت این است که در چند ماه باقی‌مانده به پایان کار خود، یک مقدار با تومأنینه‌تر عمل کند.

وی افزود: مردم به‌طور دقیق برنامه‌های سه قوه را رصد کرده و خودشان بهترین قضاوت را انجام می‌دهند لذا در شرایط حساس کنونی که به پیچ تاریخی تعبیر شده، بهتر است با تأمّل و تومأنینه بیشتری عمل‌ شود.

پرکره درباره اینکه مرتضوی پرونده کهریزک را داشته و آیا این بی‌قانونی دولت در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری به صلاح است، اظهار داشت: اگر انتخابات هم در پیش نبود وقتی یک حکم توسط مرجع قضایی صادر می‌شود همگان موظفند به آن عمل کنند و اگر دولت و هر قشر و فردی نسبت به رأی اعتراض دارد، می‌تواند از طریق مراجع قانونی آن را پیگیری کند.

مسئول سابق بسیج واحد علوم و  تحقیقات دانشگاه آزاد، تصریح کرد: تأکید رهبر معظم انقلاب نیز بارها و بارها بر رعایت نظم و قانون بوده و اگر دولت از همین الآن بخواهد فضای بی‌قانونی را باب کند، نه مردم و نه نظام و نه جنبش دانشجویی اجازه اين کار را نمی‌دهند.

پرکره گفت: همه باید تابع قانون باشند تا بتوانیم پیشرفت کشور را داشته باشیم و اگر بخواهیم خود را در جایگاه قوه قضاییه و مجلس و مردم ببینیم، صحیح نیست.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پرکره ، مرتضوی ، تأمین ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار