اراک/

تصاحب فکر و اندیشه ملت ایران هدف دشمن از جنگ نرم است

مدیرکل ارشاد استان مرکزی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: هدف جنگ نرم دشمنان تصاحب فکر و اندیشه ملت ایران است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، مصطفی مشایخی در کارگاه تخصصی جنگ نرم سپاه ناحیه اراک و در جمع پاسداران سپاه اظهار داشت: جنگ نرم و جنگ سخت تفاوت‌های بسیار آشکاری با یکدیگر دارند چراکه در جنگ سخت هدف دشمنان تصاحب زمین و در جنگ نرم تصاحب فکر و اندیشه است.

وی تصریح کرد: دشمن در جنگ سخت جسم افراد را مورد هجوم قرار می‌دهند، اما در جنگ نرم آنچه مورد توجه دشمنان قرار می‌گیرد فکر و اندیشه و اعتقادات است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: دشمن برای رسیدن به اهداف خود در جنگ نرم از ابزار رسانه بهره گرفته است و این ابزار را به عنوان کارآمدترین ابزار می‌داند.

مشایخی ابراز داشت: ایجاد جاذبه از طریق رسانه‌های دیداری، شنیداری و گفتاری یکی از راهکارهای دشمنان برای جذب جوانان به سمت خود و تصاحب فکر و اندیشه آنان است که باید جوانان در برابر این ترفند دشمنان هوشیار بوده و فریب این جاذبه‌ها را نخورند.

وی افزود: فرهنگ مهدویت و پایگاه‌های بسیج ابزار قدرت ایران اسلامی در جنگ نرم هستند و باید از این ابزار نهایت بهره را در راستای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان برد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: جذب نیروهای فکری فرهنگی در مجموعه بسیج از دیگر اقدامات موثر برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم است.

مشایخی بهره‌گیری از نیروهای جذاب با قدرت بیان و لسانی گرم را مایه جذب هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان در بسیج دانست و بر آن تاکید کرد./س

برچسب ها: فکر ، هدف دشمن ، جنگ نرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.