بجنورد/

بجنوردآماده استقبال از مسافران بهاری

شهرداربجنورد از تخصیص 500 میلیون ریال اعتبار برای آماده سازی شهر برای پذیرایی از مسافران وزائران نوروزی در آستانه سال نو خبرداد.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، کیوان دژهوت در اولین جلسه ستاد استقبال از بهار که با حضور شهردار و معاونین و مسئولین آن برگزار شد، بابیان اینکه توجه و تمرکز ما در شهرداری باید به نظافت و پاکیزگی شهر باشد ،افزود: شستشوی هر روزه معابر و نظافت وی گفت : همچنین کلیه حفاری ها از 15 اسفند ماه باید متوقف شده و مرمت حفاری نیز با نظارت دقیق بر کار پیمانکاران از اول اسفندماه انجام شود.

شهردار بجنورد همچنین بر جمع آوری نخاله ها، ساماندهی متکدیان و زباله گردها تاکید کرد و افزود: رفع نازیبایی های بصری بویژه در مبادی ورودی شهر بایددر اسرع وقت انجام شود.

وی همچنین بر رفع نواقص و راه اندازی کلیه آبنماها در پارکها، گل کاری گسترده در شهر و نصب المانهای نوروزی نیز تاکید کردو اظهارداشت:با توجه به مسدود بودن چهاراه شهدا ، مدیریت ترافیکی منسجم و مستمر در معابر منتهی به این خیابان اعمال شود.

دژهوت گفت : ارائه تصویری زیبا و پاکیزه نمایانگر شهر پویا و شاداب در خور شهروندان بجنوردی است و همه پرسنل باید در تحقق این امر تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی ابرازامیدواری کرد :در سالی که پیش رو داریم ، آرامستان کم کارترین بخش شهرداری باشد.

در پایان جلسه مقرر شد تا همه سازمانهاو معاونتها ومناطق نسبت به ارسال برنامه های اجرایی خود در آستانه سال نو اقدام کنند ./س

برچسب ها: بهار ، استقبال ، مسافر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.