اردبیل/

تکمیل 76 طرح نیمه‌تمام در قطب گردشگری کشور

استاندار اردبیل ‌‌بر تکمیل 76 طرح نیمه‌تمام در قطب گردشگری کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد دیروز در جلسه شورای اداری شهرستان سرعین که با هدف بررسی طرح‌های نیمه‌تمام و آماده افتتاح شهر سرعین برگزار شد، افزود: دشمنان اسلام برای از بین بردن این روحیه و مجاهدت ملت ایران در سنگر کار و تلاش مضاعف در سال‌های اخیر اقدام به سنگ‌اندازی و کارشکنی کردند که نتیجه آن جز ناکامی و شکست برای آنها چیز دیگری نبوده است.

وی گفت: ما در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلاش می‌کنیم تا بار دیگر امید دشمنان را در تحریم‌ها و تهدیدهای اقتصادی به یأس و ناامیدی تبدیل کنیم و با مجاهدتی بی‌نظیر بکوشیم جمهوری اسلامی ایران را به اوج عظمت و قله رفیع عزت و سربلندی با تکیه بر توانمندی‌ها و قابلیت‌ها برسانیم.

نیکزاد با بیان اینکه در تمام شهرستان‌ها در ایام دهه فجر جشن انقلاب و افتتاح طرحها با حضور آحاد مردم برگزار می‌شود، افزود: در شهرستان سرعین نیز طرحهایی که در ایام دهه فجر آماده بهره‌برداری شده‌اند در قالب این جشن افتتاح شده و تقدیم اهالی می‌شود.

وی گفت: در شهرستان سرعین به عنوان قطب گردشگری و کانون پر تپش توسعه صنعت توریسم بیش از 76 طرح با اعتبار سه میلیارد و 800 میلیون تومان در دست اجرا است که قرار است با همت دسته جمعی تا پایان دولت دهم تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

استاندار اردبیل با اشاره به تاکید رئیس جمهور مبنی بر تکمیل طرحهای نیمه‌تمام افزود: حسب تاکید رئیس جمهور باید تمامی طرحهای نیمه‌تمام در کشور تا پایان دولت دهم به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری شود./س

برچسب ها: سرعین ، تکمیل ، طرحها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.