انتقاد نماينده پارلمان انگليس از جنايات اسرائيل عليه فلسطيني ها

آلگماينر نوشت يک نماينده پارلمان انگليس با استفاده از روز بزرگداشت حادثه هولوکاست ، جنايت هاي اسرائيل عليه فلسطيني ها را محکوم کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،  به گزارش پايگاه اينترنتي اين نشريه صهيونيستي، يک نماينده پارلمان انگليس يک هفته پيش از روز بزرگداشت حادثه هولوکاست، از اين روز براي انتقاد شديد از اسرائيل استفاده کرد. ديويد وارد نماينده شهر بردفورد در وب سايت خود اسرائيل را با رژيم نازي در آلمان مقايسه کرد.
وي در وب سايت خود اينچنين نوشت دو بار از اردوگاه آشويتس ديدن کرده و به شدت از درد و رنجي که يهوديان در آن متحمل شده اند، غمگين شده ام. آيا اين امکان وجود دارد که يهوديان در عرض چند سال رهايي از اردوگاههاي مرگ، چنين جنايت هايي را به فلسطيني ها در کرانه باختري و نوار غزه تحميل کنند؟
هرچند به سرعت اظهارنظرهاي اين نماينده انگليسي از صفحات اينترنتي حذف شد، اما با واکنش هاي فراواني همراه بود. در برايتون گروه حامي اسرائيل ساسکس تلاش کرد يکي ديگر از نمايندگان پارلمان را به خاطر ديدگاه ضد اسرائيلي اش دستگير کند. 
 کارولين لوکاس نماينده برايتون نيز اخيرا اسرائيل را به جلوگيري از رسيدن کمک هاي بشردوستانه به فلسطيني ها در نوار غزه متهم کرده بود . 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار