مهناز افشار و محمد رضا فروتن مهمانان اولین روز جشنواره خواهند بود

جشنواره دوره سی و یکم فیلم فجر با فیلم "هیچ کجا هیچ کس" اولین نمایش برج میلاد را رقم خواهندزد.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در روز 12 بهمن 1391 آغاز می شود و اولین نمایش آن در دو مکان متفاوت در "ایوان شمس" و برج میلاد صورت خواهد گرفت.
 
در ابتدا اولین فیلم 3 بعدی سینمای ایران به نام "َآقای الف" به کارگردانی علی عطشانی در ایوان شمس به روی پرده می رود و از آن طرف در برج میلاد جشنواره فیلم فجر با مستند "در جستجوی گمنامی" به کارگردانی علیرضا کرمی به نمایش در می آید.
 
بعد از آن در ساعت 13:30 دقیقه فیلم ابراهیم شیبانی به نام "هیچ کجا، هیچ کس" در برج میلاد اکران می شود در سومین فیلم شیبانی رضا کیانیان، محمد رضا فروتن،‌ مهناز افشار ایفای نقش کردند.
 
فیلم "او خوب سنگ می زند" به کارگردانی سیدهادی کریمی سومین فیلم جدولی برج میلاد است که در ساعت 16:30 به نمایش می گذارند.
 
"او خوب سنگ می زند" به تهیه کنندگی ابراهیم اصغری جزو فیلم های بخش نگاه نو است که احمد درخشان ، قربان نجفی و ساعد سهیلی که در این فیلم بازی کردند.
 
فیلم "گناهکاران" به کارگردانی فرامرزقریبیان درسانس چهارم(19:30) در برج میلاد رونمایی می شود " گناهکاران" با بازی فرامرز قریبیان همایون ارشادی، رامبد جوان، داستان دختری را روایت می کنند که در زندگی خود با آدم های مختلفی روبرو می شود.
 
فیلم "مروارید" به کارگردانی سیروس حسن پور آخرین فیلم روز اول جشنواره فیلم فجر خواهد بود که به عنوان فیلم خارج از مسابقه در ساعت 22 نمایش داده می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار