بربريان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پیگیری‌ها برای رفع فیلتر "تابناك" ادامه دارد

مدیرمسئول سايت خبري تحليلي تابناك گفت: پیگیری‌ها براي رفع فيلتر تابناك از مراجع قضايي همچنان ادامه دارد.

"محمدجواد بربریان"در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران،‌ در مورد توقيف سايت خبري تحليلي تابناك، اظهار داشت: سایت خبری تابناک که از یکشنبه هفته جاری فيلتر شده تا امروز همچنان مسدود است.

مدير مسئول تابناك افزود: سایت خبری تحلیلی تابناک که از فعالترین و پرمخاطب‌ترین رسانه‌های کشور به شمار می‌آید، از ساعت 1 بامداد روز یکشنبه مسدود شده و تلاش مسئولان این سایت جهت رفع فیلتر تاکنون بی نتیجه مانده است.

وي در مورد چرايي مسدود شدن اين سايت، تصريح كرد: انتشار تعداد معدودی از نظرات بینندگان که متأسفانه حاوی برخی کلمات اهانت آمیز نسبت به مجلس و دولت بوده، در ذیل یک خبر منتشر شده است که امری اشتباه و نادرست بوده است كه دلیل صدور دستور انسداد سایت تابناک شده است.

بربريان افزود: انتشار این پیام‌ها هیچ‌گاه در چارچوب سیاست‌های تابناک نبوده است به همین دلیل، مسئولان سایت از لحظه اول دریافت خبر به اشتباه و سهوی بودن امر پی بردند و بررسی‌های انجام گرفته نیز این امر را ثابت کرده است.

مدیر مسئول تابناک افزود: تابناک را پایگاه اطلاع رسانی در درون نظام و در خدمت آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و دیدگاه‌های حضرت امام(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری می‌دانیم و فعالیت 5 ساله این سایت آن هم به دور از حاشیه و حاشیه سازی مصداق خوبی است که آن را تأیید می‌کند.

بربريان با اشاره به اینکه کار رسانه بسیار سخت و حساس است، گفت: در تابناک هر روز شاهد حجم زیادی از پیام‌های بینندگان هستیم که فقط چند درصد آن‌ها را می‌توان خواند و منتشر کرد. کسانی که با کار در رسانه آشنا هستند، می‌دانند نظر به حساسیت کار رسانه و حجم انبوه نظرات مخاطبان در تابناک، بروز خطا و اشتباه در انتشار امری محتمل است.

وي ضمن اشاره به پیگیری‌های انجام گرفته، اظهار داشت: پیگیری‌های ما ادامه دارد و طي نامه‌ای به مراجع قضايي ضمن ارائه توضیحات، خواستار رفع مسدودیت شده‌ایم.

مدير مسئول سايت خبري تحليلي تابناك، خاطرنشان كرد: در حال حاضر رايزني‌ها براي رفع مسدوديت ادامه دارد و امیدواریم با در نظر گرفتن سوابق عملکردی تابناک و جایگاه آن در ميان مخاطبان و نیز نیت مسئولان آن برای تداوم فعالیت رسانه‌ای در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی و موازین شرعی و اخلاقی دستورات لازم را صادر کنند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: تابناک ، بربریان ، فیلتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار