فجر سي و يكم در آينه سيمرغ بلورين؛

مریلا زارعی: امیدوارم مجوز به تصویر کشیدن معضلات اجتماعی را به ما بدهند

امیدوارم در آینده نزدیک برای به تصویر کشیدن معضلات اجتماعی به بهانه آشتی مردم با سینما به ما اجازه چنین تولیداتی را بدهند.

مریلا زارعی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص جشنواره فیلم فجر و حضور خود در این رویداد بزرگ گفت: امسال نیز با فیلم "هیس دخترها حرف نمی زنند" به دلیل علاقمندی به شخصیت درون فیلم در جشنواره حضور دارم و امیدوارم بعد از اکران مردم نیز همانند عوامل با فیلم حس خوبی داشته باشند.
وی ادامه داد: فیلم "هیس دخترها فریاد نمی زنند" دغدغه های تربیتی جامعه را به تصویر می‌کشد و به باورهای غلط در جامعه و سرپوش گذاشتن بر معضلات اشاره دارد و امیدوارم در آینده نیز اجازه تولید چنین فیلم هایی برای بیان معضلات اجتماعی را به ما بدهند.
زارعی عنوان کرد: از حضور در کنار گروهی حرفه ای لذت بردم و تصور می کنم مردم نیز با دیدن این فیلم با تفکر از سالن سینما خارج شوند.
وی در خصوص همکاری با پوران درخشنده ابراز داشت: همکاری با درخشنده دومین همکاری با کارگردان زن بود و ضمن آن روحیات و دغدغه های وی با معضلات جامعه و برای خدمت کردن به مردم برای به  تصویر کشیدن معضلات در من ایجاد می‌کرد.
زارعی در خصوص حضور مردم در جشنواره اظهار داشت: امیدوارم مردم از تماشای فیلم نه به مفهوم سرگرمی لذت ببرند تا احساس کنند جامعه فرهنگی بخشی از جامعه است.






وی در پایان خاطرنشان کرد: هر رویدارد فرهنگی شور و شوقی را برای مردم ایجاد می کند تا به بهانه ای با سینما آشتی کنند و همین طور به واسطه فیلم های خوب سینمای بالنده ای به وجود آورد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار