وزير دادگستري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تواضع حسن حبيبي نسبت به مردم مثال‌زدني بود

وزير دادگستري با بيان اينکه حسن حبيبي در حوزه مديريت اهل مراوده بود، گفت: ايشان يک چهره فرا‌جناحي بود به طوري که هيچ جناحي نمي‌تواند بگويد وابسته به ما بود.

مرتضي بختياري در حاشيه تشييع پيکر حسن حبيبي عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران با اشاره به ابعاد شخصيتي وي گفت: استاد حبيبي جزو چهره‌هاي جامعه‌اي بود که در حوزه علم و دانش و حقوق منشا خدمات بسياري به شمار مي‌رفت.

وي افزود: حبيبي در تبيين قانون اساسي و آغاز انقلاب و همچنين قيام 15 خرداد و 19 دي سال 1356 همواره در صحنه انقلاب بوده است.

وزير دادگستري با بيان اينکه تواضع حسن حبيبي نسبت به مردم مثال‌زدني بود، گفت: وي در حوزه مديريت اهل مراوده بوده و فرا جناحي عمل مي‌کرد به طوري که هيچ جناحي نمي‌تواند بگويد وابسته به ما است.

وي تصريح کرد: ايشان در مسير ولايت چه در زمان امام (ره) و چه در زمان مقام معظم رهبري گام برداشته و معتقد به آرمان‌هاي نظام است.

وزير دادگستري در پايان درگذشت حسن حبيبي عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام را به جامعه حقوقدانان کشور تسليت گفت.

گفتني است، مراسم تشييع حسن حبيبي عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با حضور هاشمي رفسنجاني، سيد محمد خاتمي و بسياري ديگر از شخيصت‌هاي کشورمان قبل از ظهر امروز جمعه 13 بهمن ماه از مقابل بنياد ايران‌شناسي برگزار شد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: بختیاری ، حبیبی ، جناح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار