جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا:

مرکز 197 زمينه ساز خودآگاهي در بدنه ناجا شد

جانشين معاون هماهنگ کننده نيروي انتظامي با اشاره به اينکه 197 سيستمي کنترلي و نظارتي در ناجا مي باشد، اظهار داشت: اين مرکز زمينه ساز خودآگاهي در بدنه ناجا شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سردار محمد جواد زاده کمند در حاشيه بازديد از مرکز نظارت همگاني پليس (197)، گفت: ماهيت و تنوع ماموريت هاي ناجا ايجاب مي کند که سيستم هاي نظارتي و کنترلي متعددي براي کنترل فعاليت هاي کارکنان وجود داشته باشد.
 
وي ادامه داد: يکي از اين مجموعه ها که با فعاليت مستمر خود توانسته اعتمادمردم را نسبت به پليس جلب کند مرکز نظارت همگاني 197 است. با تلاش کارکنان اين مجموعه ما شاهد اصلاح برخي از فرايندهاي کاري که موجبات بروز مشکل براي مردم مي شد هستيم اين در شرايطي است که اين سيستم از بروز تخلفات برخي از کارکنان نيز جلوگيري به عمل آورده و توانسته در حوزه پيشگيري به خوبي تاثيرگذار باشد.
 
جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اينکه 197 يک فرصت براي مردم و ناجا محسوب مي شود، اذعان داشت: اين مرکز براي مردم فرصت است از اين نظر که بتوانند پيشنهادات، انتقادات و نظرات خود را به صورت آزادانه براي بهبود روند کاري ارائه دهند. همچنين 197 از اين جهت براي نيروي انتظامي داراي اهميت است که مي تواند بازخوردها را از مردم که به عنوان صاحبان اصلي انقلاب و نظام هستند دريافت کند و بتوانند مشکلات را اصلاح کنند.
 
وي ادامه داد: ما بر اين باوريم بدون کسب نظر مساعد مردم نمي توان اشکالات را برطرف کرد. 197 امروز اين امکان را پديد آورده تا به موقع از مشکلات آگاهي پيدا کنيم و با خودآگاهي اقدام به رفع معضلات نماييم.
 
اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اين موضوع که طبيعي است برخي از کارکنان اشتباهاتي را در عملکردشان داشته باشند از دست آوردهاي پيشگيرانه مرکز 197 سخن به ميان آورد و گفت: مردم اين اعتماد را به 197 پيدا کرده اند که اگر ماموري تخلفي را صورت دهد بلافاصله موضوع را گزارش کنند.
 
زاده کند بيان داشت: برخي از مشکلات لاين حل مردم در ديدارهاي چهره به چهره با مسولان برطرف شده است. همين موضوع هم اکنون 197 را به عنوان مرجعي مطمئن در اذهان عمومي جا انداخته است.
 
وي بيان داشت: ما بر اين باوريم حتي وجود يک تخلف در ناجا زياد است اما بايد با استفاده از سيستم هاي نظارتي روند بروز تخلفات را به حد مطلوب رساند همانطور که طي چند سال گذشته شاهد روند نزولي جرايم در بدنه ناجا بوده ايم./ز
برچسب ها: ناجا ، کنترل ، نظارت ، سردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار