استيضاح وزير كار در صحن علني/

علیپور: چرا استيضاح غضنفري اعلام وصول نشده است/ مگر رنگ امضای استيضاح كنندگان وزير كار با ما فرق دارد؟

نماينده قائمشهر در مجلس شوراي اسلامي در جلسه علنی امروز در تذکر آئین نامه ای گفت: ما پیش از این استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را با ۴۴ امضا تقدیم هیات رییسه کردیم که نه تنها پیگیری نشد بلکه حتی اعلام وصول نیز نشده است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، کمال علیپور نماينده قائمشهر در مجلس شوراي اسلامي در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۵ بهمن) در تذکر آئین نامه ای گفت: امروز باید استیضاح وزیرکار، تعاون ور فاه اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد که ما پیش از این استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را با ۴۴ امضا تقدیم هیات رییسه کردیم که نه تنها پیگیری نشد بلکه حتی اعلام وصول نیز نشده است.

وی افزود: در این شرایط این سوال باقی می‌ماند که چطور یک روز باقی مانده به هفته تعطیلات مجلس برای سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، استیضاح آقای شیخ‌الاسلام با 17 امضا اعلام وصول می‌شود مگر رنگ امضای این نمایندگان با ما فرق دارد؟

عضو کمیسیون عمران تاکید کرد: در شرایط امروز مهم‌ترین مساله کشور تولید، اقتصاد و گرانی است که مطمئنا وزیر صنعت، معدن و تجارت در این رابطه می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. به نظر بنده برخی از ما نمایندگان به قسمی که داده‌ایم پایبند نیستیم.

رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت:‌اگر استیضاحی را مدنظر دارید باید به صورت رسمی به هیات رییسه برای پیگیری بدهید بنده از هیات رییسه سوال می‌کنم که آیا استیضاحی به دست شان رسیده است یا خیر.

انتهاي پيام/
برچسب ها: استیضاح ، غضنفری ، وزیر ، کار ، مجلس ، دولت ، امضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار