آئودی با اين خودرو شانس خود را امتحان می‌کند + عكس

در چند سال اخیر، همیشه از نسخه کوپه SUV آئودی Q۷ صحبت بوده است. چنین مدلی به طور مستقیم با ب.ام.و X۶ رقابت خواهد کرد و این در حالی است که ب.ام.و اکثر سهم موجود در بازار اینگونه مدل‌ها را به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛البته آئودی همیشه از پاسخ دادن و صحبت کردن درباره این نسخه طفره می‌رفت و واقعا معلوم نبود که آن‌ها قصد تولید و عرضه چنین مدلی را دارند یا خیر. اما اکنون به لطف یکی از خبرگزاری‌های رسمی آلمان، اطلاعات جدیدی درباره این خودرو به دست آمده است.

این خودرو که احتمالا Q۶ نام خواهد گرفت و سال ۲۰۱۵ عرضه می‌شود، در کنار مدل بعدی Q۵ که قرار است سال ۲۰۱۷ عرضه شود، دو مدل اصلی آئودی در این بخش بازار خواهند بود که خودروساز آلمانی امید ویژه‌ای به آن‌ها دارد. نسخه اسپرت‌تر و مجهز‌تر Q۶ نیز به سرعت بعد از عرضه نسخه اصلی، به بازار فرستاده خواهد شد.


انتظار می‌رود که قیمت پایه این خودرو ۳۹ هزار یورو، یعنی ۳ هزار یورو بیشتر از Q۵ فعلی باشد.
آئودی اگر می‌خواهد در این قسمت بازار دوام بیاورد و حرفی برای گفتن داشته باشد، باید Q۶ را جدی بگیرد و برنامه ویژه‌ای برای آن تدارک ببیند. در این صورت می‌توان امیدوار بود که آئودی در مسیر پیشرفت قرار دارد و اگر این کارخانه بتواند سطح کلی طراحی‌های محصولات خود را کمی ارتقا دهد، انتظار موفقیت خیلی زیادی می‌توان از آن داشت./ع

پرشين خودرو
برچسب ها: سهم ، آئودی ، اسپرت ، نسخه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار