الهام غفوری خبر داد:

"پایتخت 2" 20 بهمن راهی جاده هراز می‌شود

تهيه كننده سريال "پايتخت 2" گفت: 20 بهمن سال جاری تیم "پایتخت 2" برای ضبط سکانس های دیگر راهی جاده هزار می شود.

الهام غفوری تهیه کننده مجموعه نوروزی "پایتخت 2" در خصوص ضبط قسمت پنجم در گفتگو به خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: به امید خدا ضبط قسمت پنجم "پایتخت 2" امروز به اتمام رسید و ما با تیم خود تا چند روز دیگر به جاده هزار می رویم.
وی افزود: اقامت فعلی ما در جایی در نزدیکی شهر آمل بوده  و 20 بهمن راهی جاده هراز خواهیم شد.
تهیه کننده این سریال نوروزی اظهار داشت: در این مجموعه برخلاف سری اول پایتخت، کامیون ارسطو به جای محل اسباب و اثاثیه نقی، گنبد و گلدسته ای را از شمال به جنوب می‌برد.
وی با اشاره به حضور بازیگران جدید قسمت پنجم و ششم تصریح کرد: بازی عزت الله رمضانی فرد و اسماعیل سلطانیان که از بازیگران جددی سری دوم پایتخت هستند به اتمام رسیده و مونا فرجاد برای قسمت ششم ایفای نقش می کند.
گفتنی است محسن تنابنده، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، احمد مهران فر و سارا و نیکا فرقانی اصل از جمله بازیگران اصلی پایتخت 2 هستند.
شایان ذکر است الهام غفوری تهیه کننده، سیروس مقدم کارگردان، محسن تنابنده سرپرست نویسندگان، کوروش فریمانی و حسن وارسته نویسندگان، مدیر فیلمبرداری فرشاد گل سفیدی، مجری صدابرداری امیر پرتوزاده، طراح صحنه و لباس آرزو غفوری، طراح گریم مجید اسکندری، جانشین تولید محمود اتحادی،‌ دستیار کارگردان عادل معصومیان، رضا شریفی، محسن بهاری منشی صحنه و نادر فوقانی عکاس این مجموعه نوروزی هستند./ي2
برچسب ها: مجموعه ، پایتخت ، تلویزیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.