نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ‌سیاست استکبار جهانی در کشور عراق تجزیه این کشور به سه بخش است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ منصور حقیقت‌پور در خصوص اوضاع و احوال کشور عراق و نابسامانی‌های این کشور به همراه قشون‌کشی غرب به سوریه افزود: عراق امروز تاوان مقاومت در مسیر پاسداری از اصول اسلامی و دینی خود را می‌دهد، به طوری که این کشور همچنان آبستن حوادث جدیدی است.

وی گفت: دشمنان کشور عراق سعی می‌کنند این کشور را به سه گروه شیعی، سنی و کرد‌ها تقسیم کنند تا با این تقسیم‌بندی بتوانند از تفرقه ایجاد شده به نفع خود استفاده کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به حمایت به موقع علما، مراجع و همچنین روحانیون کشور عراق از دولت قانونی این کشور اشاره کرد و افزود: قاطعیت دولت عراق در خنثی کردن ترفندهای دشمنان حرکتی مثبت و رو به جلو است.

حقیقت‌پور در ادامه در خصوص رد برخی از بندهای قانون انصراف از شغل دوم و مباحث مطرح شده در خصوص دو شغله‌ها نیز گفت: اگر شورای نگهبان با موادی از آن مخالف باشد، قطعاً به اصلاح آن اقدام خواهیم کرد که بنده علیرغم موافق بودن اجرای این طرح برخی ایرادات را نیز به این طرح وارد می‌دانم، چرا که در بندی از این قانون قید شده پزشکان فعال در مراکز بیمارستان حق حضور در مراکز خیریه و درمانی را نیز ندارند که این رویه باید اصلاح شده و شرایط مطلوب‌‌تری را شاهد باشیم./س

برچسب ها: اردبیل ، تجزیه ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.