اردبیل/

58 طرح در خلخال افتتاح شد

همزمان با هفتمین روز از ایام‌الله دهه فجر و با حضور استاندار اردبیل 58 طرح عمرانی، خدماتی، اقتصادی و زیر‌بنایی در شهرستان خلخال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ در مراسمی در قالب جشن انقلاب این طرحها با سرمایه‌گذاری 35 میلیارد تومان شامل گازرسانی به چندین روستا، مدرسه‌سازی، احداث و توسعه راه‌های روستایی، افتتاح دو سالن ورزشی شال و برندق و همچنین افتتاح نمایندگی شرکت سایپا و آغاز عملیات گازرسانی به چندین روستا در شهرستان خلخال انجام شد.

استاندار اردبیل در این مراسم افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رغم کارشکنی‌هایی که استکبار در مسیر پیشرفت کشورمان به وجود آورده است، این کشور در سایه دو عنصر ولایت و حمایت مردم توانست عرصه پیشرفت و توسعه روز‌افزون را فراهم کرده و مهیا کند.

اکبر نیکزاد گفت: در حالی ما در گذر از نیمه اول دهه سوم انقلاب هستیم که این کشور هزاران برابر نسبت به دوران رژیم شاهنشاهی توفیقاتی داشته که حاصل آن رفاه و آسایش مردم بوده است.

وی افزود:‌ در این اوضاع و احوال ما باید قدر دستاوردهایمان را بدانیم و قطعاً ملت ایران در 22 بهمن و در قدرشناسی از این نعمت در صحنه حاضر شده و بار دیگر حمایت عملی خود را از انقلاب اسلامی نشان بدهد.

استاندار اردبیل 22 بهمن را تبلوری از شرافت و عزت‌مندی ملت ایران در پشتیبانی نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و یادآور شد: این ملت در تنگناها و عقبه‌های مختلف همانگونه که دشمنان را ناکام گذاشته در عقبه اقتصادی نیز تحریم‌ها را به فرصت بالندگی تبدیل می‌کند و با گذر سالم از این تحریم سعی خواهند کرد در تاریخ نام درخشانی از خود به یادگار بگذارند.

وی وفاداری ملت ایران به آرمان‌ها را یکی دیگر از شاخصه‌های سه دهه گذشته توصیف کرد و گفت: کشور ما با وفاق، برقراری آرامش بیشتر قطعاً می‌تواند بسیاری از سختی‌ها و تنگناها را از سر بگذراند و به درجه‌ای از اقتدار و قدرت‌مندی برسد که دشمنان عاجز و ناتوان باشند.

نیکزاد در ادامه افزود: در دهه فجر امسال بهره‌برداری از صدها طرح عمرانی و خدماتی مردم را بیش از گذشته امیدوار کرده است تا افق روشنی را در توسعه روز‌افزون فراروی خود ببینند./س

برچسب ها: اردبیل ، افتتاح ، طرحها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.