نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: ملت ایران امسال نیز با شرکت باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ناامید می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران كرمان؛آیت الله سید یحیی جعفری در خطبه های نماز جمعه کرمان افزود: ما باید قدردان این انقلاب به عنوان یک هدیه الهی باشیم .

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به نقش هدایت امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: عده ای خود را آماده کرده بودند که پس از رحلت امام به ایران بیایند و حرکت های گذشته خود را ادامه دهند که حضور 10 میلیونی مردم در تشییع پیکر امام راحل، همه دشمنان و بدخواهان نظام را مایوس کرد.

وی افزود: امام راحل در زمان حیات خود در جلسه ای بهترین فرد پس از خود را برای رهبری انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای معرفی کرده بودند و در زمانی که مردم آماده فداکاری و تحول بودند، خداوند نیز به آنها در کسب موفقیت کمک کرد.

آیت الله جعفری به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر آمریکا مساله مذاکره را مطرح می کند ما باید بدانیم که این موضوع صادقانه نیست زیرا در کنار بیان این صحبت، بر شدت بخشیدن به تحریم ها اشاره می کند./ب

 

برچسب ها: شرکت ، راهپیمایی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.