محمدزاده خبر داد:

تأسيس شبكه مجازی و ارائه برنامه‌های برگزيده راديو قرآن

مدير شبكه راديويی قرآن گفت: برنامه‌های راديويی پرمخاطب و برگزيده شبكه قرآن به زودی و با راه‌اندازی شبكه‌ای مجازی ارائه می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی راديو قرآن ، محمدحسین محمدزاده اعلام کرد که به زودی شبکه مجازی رادیو قرآن راه اندازی می شود و کاربران می توانند برنامه های رادیو قرآن را در فضای مجازی پیگیری کنند.
محمدزاده، مدير شبكه راديويی قرآن، چهارشنبه، 18بهمن‌ماه، در مراسم ابلاغ حكم مديران برنامه‌ساز اين شبكه، بر تأسيس شبكه مجازی تأكيد كرد و جذب مخاطب جديد و راهی برای بهره‌وری بيشتر مخاطبان شبكه از برنامه‌های راديو قرآن را از دليل راه‌اندازی چنين شبكه‌ای برشمرد.
بيشتر برنامه‌های آموزشی راديو قرآن، سخنرانی‌ها و برنامه‌های كاربردی ازجمله برنامه‌های مورد توجه در بخش فضای مجازی است.  
وی ادامه داد: مدتی است كه تعدادی از برنامه‌های پرشنونده راديو قرآن بر روی پايگاه اطلاع‌رسانی اين شبكه راديويی، بارگذاری می‌شود.
محمدزاده افزود: بنابر نظر رئيس سازمان صدا و سيما مبنی بر مجازی‌سازی شبكه‌ها به زودی تمامی برنامه‌های پرمخاطب اين شبكه راديويی از طريق تأسيس شبكه‌ای مجازی قابل دريافت خواهد شد. /ص
 
 
 
 
 
 
 
حضور رادیو قرآن  در راهپیمایی 22 بهمن
راديو قرآن  با برپايي غرفه ای   درخیابان آزادی  تقاطع خیابان بهبودی  به صورت زنده با برنامه "قرآن, کتاب انقلاب" راهپيمايي 22 بهمن را پوشش می دهد.
به گزارش روابط عمومی رادیو قرآن, در روز یکشنبه 22 بهمن، شبکه راديويي قرآن از ساعت 9 صبح  با استقرار در محل راهپيمايي و با برپايي غرفه اي ثابت  همراه با مردم غیور ایران در تهران حماسه عظيم ملت قهرمان ايران و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرد.
ویژه برنامه "قرآن، کتاب انقلاب" در روز 22 بهمن ماه همزمان با جشن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همگام با ملت غیور ایران از غرفه رادیو قرآن در مراسم گرامیداشت این روز بزرگ پخش میشود.

این ویژه برنامه با هدف انعکاس رسانه ای حضور پرشور مردم و وحدت و همدلی آنها پخش می شود که شامل بخش های متنوعی مانند گزارش مردمی، کلام حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و گفتگوی با فعالان جامعه قرآنی حاضر در راهپیمایی 22بهمن است.  
 
ویژه برنامه "قرآن، کتاب انقلاب" که کاری از گروه قرآن و مناسبت های ویژه و به سردبیری و تهیه کنندگی مسعودرضا خالقی  است از ساعت 9:30 تا 12:15 یوم ا… 22 بهمن به صورت زنده از شبکه رادیویی قرآن پخش خواهد شد.
 
علاقمندان می توانند پخش زنده ويژه برنامه راهپيمايي 22 بهمن را از ساعت 9  تا اذان ظهر  بررویموج  FM رديف 100 مگاهرتزاز رادیو قرآن  بشنويد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.