وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: یوم الله 22 بهمن تبلور عزت و اقتدار ملت ایران است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حضور پر شور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، دسیسه های غرب، آمریکا و رژیم صهیونیستی را علیه جمهوری اسلامی ایران خنثی می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ "سیدمحمد حسینی"ضمن دعوت از تمامی مردم بویژه اصحاب فرهنگ و هنر به حضور در راهپیمایی 22 بهمن، افزود: حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، بطور یقین معادلات، توطئه ها، دسیسه های غرب و آمریکا و رژیم صهیونیستی را خنثی می کند و این حضور جاویدان و حماسی موجب اقتدار جمهوری اسلامی ایران در صحنه جهانی خواهد شد.
وی ادامه داد: ملت مسلمان ایران ثابت کرده اند که در همه ایام و دوران های انقلاب اسلامی، همگام با مسوولان نظام اسلامی، همواره برای صیانت از آرمان ها و دستاوردهای نظام، حضوری میلیونی داشته و هر بار با شکوه تر از قبل، حماسه ای جدید را خلق کرده اند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، موفقیت و پیشرفت در عرصه های علمی، فناوری، نظامی و سیاسی را از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: این انقلاب با کسب دستاوردها و پیشرفت های فراوان در عرصه های مختلف، امروز ایران را به نقطه اوج، اقتدار و افتخار در جهان رسانده است.
حسینی گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در این 34 سال، مقاومت و پیشرفت ایرانیان را در تمام صحنه ها دیده اند و هر بار به شیوه ای می خواهند این ایستادگی را خدشه دار کنند و مانع توسعه کشور شوند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمامی آحاد مردم بویژه اصحاب فرهنگ و هنر دعوت کرد که با حضور پر شور و میلیونی خود در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، بار دیگر ضمن تجدید بیعت با شهدای انقلاب اسلامی و امام شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی، حماسه ای جاویدان و ماندگار را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم بزنند./ص
برچسب ها: وزیر ، فرهنگ ، ارشاد ، بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.