خفت استکبار نمودی از بلوغ ملت ایران است

امام جمعه اردبیل گفت: خفت و خواری استکبار جهانی امروز در تمام صحنه‌ها نشان روشنی از بلوغ حقیقی ملت ایران است که دشمن را دچار سردرگمی کرده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام سیدحسن عاملی عصر امروز در مراسم یادواره شهدای روستای حکیم قشلاقی که در مسجد الزهرای این روستا برگزار شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز در یک جهش واقعی و رسیدن به نقطه اقتدار حقیقی، تمام بدخواهان خود را به استیصال و ناتوانی کشانده است و ما در سایه خون شهدا و ولایتمداری شاهد آن هستیم که کشورمان هر روز پرتوان‌تر از گذشته در صحنه‌ها حاضر است.
وی با یادآوری اینکه جنگ بزرگ ملت ایران امروز با جبهه استکبار بر سر نشان دادن توانمندی‌ها، قدرت و صلابت روزافزون ایرانیان در حوزه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و فناوری‌های جدید است، ادامه داد: شیطان بزرگ امروز با همراهی غلامان حلقه به گوش خود سعی می‌کند از هر طرف برای این نظام و مملکت تهدید و تحریم ایجاد کند تا شاید به خواسته خود که تسلیم شدن ملت ایران در برابر فزون‌طلبی آنها است، دست پیدا کند، اما در این بین قطعاً اندیشه زهرآلود دشمن به انحراف می‌رود.
عاملی خاطرنشان کرد:‌ جمهوری اسلامی ایران در حالی به بشریت کرامت بخشیده و انسان‌های آزاده را از قیومیت استکبار خارج کرد که یک نظام ارباب رعیتی بر جهان سایه انداخته بود و اصلاً کشورهایی مثل ایران را به حساب نمی‌آوردند.
وی اضافه کرد: امروز به برکت خون شهدا این نظام انقلابی به پدیده تحول‌آفرین تبدیل شده است که نه تنها در 34 سال گذشته ذره‌ای از اصول خود تنازل نکردیم، بلکه قدرت ما مضاعف‌تر نیز شده است.
امام جمعه اردبیل، یکی دیگر از برکات خون شهدا را برقراری حاکمیت ملی در این کشور اعلام کرد و ادامه داد: در دنیا تنها کشوری هستیم که با قدرت تمام عیار و با وجود شیطنت استکبار، حاکمیت ملی خودمان را حفظ کردیم و هر روز نیز بر این هیمنه و شکوه افزوده می‌شود.
عاملی در ادامه سخنان خود بیان داشت: دشمنان ما احساس می‌کردند که در جنگ تحمیلی به راه انداختن جنگ نرم و فرهنگی و این بار نیز در جبهه اقتصادی می‌توانند این کشور و ملت عزیز آن را به زانو درآورند، اما همه ملت یکپارچه در صحنه حاضر شده و تودهنی بزرگی را به نظام‌های استکباری وارد کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان به یوم‌الله 22 بهمن به عنوان یک روز با عظمت در نشان دادن همبستگی داخلی و قدرت تراز اول بین‌المللی و جهانی اشاره کرد و یادآور شد: در 22 بهمن بار دیگر امید دشمن به یأس تبدیل شده و کاخ استبداد فرو می‌ریزد.
وی حضور آحاد مردم را نشانه روشنی از همبستگی‌ها و همدلی‌ها در تداوم مسیر آرمانی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: در این روز، ملت با تجدید بیعت با ولایت فقیه سعی می‌کند، جلوه‌هایی از شکوه خود را به نمایش گذاشته و فتنه‌های دشمنان را که علیه ایران اسلامی تدارک دیده شده، خنثی و نقش بر آب کنند./ک
برچسب ها: برکات ، بلوغ ، ایران ، ملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.