فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: مسئولان باید حول محور ولایت برای تحقق اهداف و آرمان‌‌های والای نظام گام بردارند.


به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمدتقی صفری عصر امروز در یادواره شهدای روستای دشتی آبپخش اظهار داشت: انقلاب اسلامی از دستاوردهای بزرگ مردم ایران است و با رهبری مردی بزرگ، فردی آگاه و عالمی بزرگوار که به مسائل روز آگاهی داشت، به پیروزی رسید.

فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: اولین و اساسی‌ترین هدف انقلاب، پیاده‌ کردن کلام قرآن و اسلام در جامعه برای رهایی مردم از ظلم، ستم، تبعیض، بی‌عدالتی و بیدادگری بود و با پیروزی انقلاب اسلامی، ایران عزیز به ‌عنوان کشوری مسلمان و شیعی به جهانیان معرفی شد.

صفری خاطرنشان کرد: استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی از هیچ اقدامی دریغ نکرده و ترور یاوران امام(ره)، شخصیت‌های انقلابی و بازوان نظام اسلامی، ایجاد تشتت و تنش بین اقوام مختلف ایرانی و ایجاد جنگ تحمیلی از راهکارهایی بود که دشمنان در سال‌های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی برای مقابله با انقلاب و نظام اسلامی اجرا و پیاده کردند.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی با توکل به خدا و انگیزه الهی در تمامی صحنه‌های دفاع از انقلاب حضور داشته‌اند و پوزه دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی و دنیای استکبار را به خاک مالیده‌اند.

انقلاب اسلامی همچون خورشید می‌درخشد

این مسئول، انقلاب اسلامی را همچون خورشیدی درخشنده توصیف کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران به تابندگی خورشید می‌درخشد و می‌رود که کاخ‌های استکبار را درنوردد.

فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: دشمنان تحریم‌های شدید و اقتصادی را برای مقابله با حرکت شتابنده این خورشید تابنده آغاز کرده‌اند، اما نمی‌دانند که خورشید تابنده انقلاب قابلیت عبور از تمامی موانع و رسیدن به سراسر عالم را دارد.

صفری عنوان کرد: امروز نام و آوازه ایران در سراسر جهان می‌درخشد و آزادمردان، شیرزنان، علما و دانشمندان ایران اسلامی که در تمامی عرصه‌های علمی می‌درخشند و نام و آوازه انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان رسانده‌اند، برای تمام جهانیان و جهان بزرگ اسلام الگو هستند.

وی ابراز داشت: اولین ویژگی انقلاب اسلامی ایران، توکل به خدا و تقوای الهی حول محور رهبری آگاه، بصیر و دشمن‌شناس است.

صفری اذعان داشت: امروز انقلاب و نظام اسلامی ما بیش از هر زمان دیگر به وحدت، اتحاد، همدلی و انسجام نیاز دارد و مسئولان باید حول محور ولایت برای تحقق اهداف و آرمان‌‌های والای نظام گام بردارند.

وی گفت: امروز دشمنان اسلام و نظام اسلامی مغز، هدف، آرمان و عقیده ما را نشانه رفته‌اند و هدف اصلی دشمنان از بین‌ بردن آرمان‌های ما که آرمان شهید و شهادت است، هستند.

فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان داشت: امروز رهروی در مسیر شهدا که پیروی از امام (ره) و اطاعت از ولی فقیه است، وظیفه همه ما است.

صفری تأکید کرد: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با حضور جانانه، خردمندانه، آگاهانه، علی‌وار و فاطمه‌وار خود مشتی محکم بر دهان استکبار خواهند کوبید.

برچسب ها: والای ، قرآن ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.