رودهن/

راهپیمایی دشمن‌ شکن 22 بهمن 1391در شرق استان تهران برگزار شد

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی 22 بهمن که یادآور پیروزی اسلام بر طاغوت است در شهرها ی شرق استان تهران با حضور پرشور و حداکثری مردم ولایی و انقلابی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن / مردم شهرهای پردیس، بومهن، رودهن، آبعلی، دماوند، کیلان، آبسرد، فیروزکوه وارجمند از صبح اول وقت خود را به محل‌های برپایی راهپیمایی رساندند تا یک بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن با اسلام، انقلاب، امام و رهبری خود تجدید میثاق کنند.

مردم شرق استان تهران همزمان با ایران اسلامی بار دیگر به صحنه آمدند تا فریاد زنند 'مهمتر از انقلاب كردن، انقلابی ماندن است' كه نظام جمهوری اسلامی در متن بالنده خود نشان داد به رغم هشت سال جنگ تحمیلی و تمامی ترورها، توطئه ها، تحریمها و تهدیدهای مداوم و نخ نما هنوز ظرفیت انقلاب سازی و عمل انقلابی را به تمام و در حد كمال در خود حفظ كرده و با دمیدن روح بیداری به ملتهای جهان و بسترسازی معنوی برای بیداری اسلامی در منطقه، همچنان به پیش می رود.

در این میان، عكسهای بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب در دستان مردم به خصوص جوانان رشید ایرانی و شعارهای پرشعور حمایت از ولایت و رهبری ولایت فقیه در راهپیمایی 22 بهمن پیام جشن سالگرد پیروزی انقلاب است.

امروز مردم شرق استان تهران با سابقه‌ای 34 ساله ندای "الله اکبر" و "مرگ بر آمریکا "سر دادند تا جهانیان بفهمند که مردم ایران پای انقلاب و رهبری خود ایستاده‌اند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.