خوزستان/

همچنان مردم به صفوف راهپیمایان ولایی می‌پیوندد

با وجود آنکه راهپیمایی" 22 بهمن1391 "در استان خوزستان از ساعت 10 صبح آغاز شده اما همچنان مردم به صفوف راهپیمایی‌کنندگان می‌پیوندد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مردم شهرهای سراسر استان که راهپیمایی خود را رأس ساعت 10 صبح آغاز کرده‌اند همچنان شاهد پیوند امواج اقشار مختلف به صفوف متحد و منسجم خود هستند.

در این مراسم، مردم با سردادن شعارهایی همچون «22 بهمنه خون به دل دشمنه»، «ولایت فقیه اصل دین است، باعث اتحاد مسلمین است»، «مرگ بر آمریکا»،«مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «الله‌اکبر» و.... حضور خود را در صحنه نشان می‌دهند.

مردم با حمل تراکت‌هایی با مضمون شعارهای انقلابی و بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در حال طی مسیر راهپیمایی هستند.

همچنین اقشار مختلف، با در دست داشتن تصاویر مقام معظم رهبری، امام راحل و همچنین پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی حماسه‌ای تاریخی از حضور را بر جای گذاشته‌اند.

صبح امروز در اکثر شهرهای خوزستان همچون سراسر کشور ایران اسلامی، پیر و جوان، مرد و زن، کودکان، خردسالان و سالمندان، ایثارگران، جانبازان، خانواده‌های معظم شهدا، کارکنان دولت، دانشجویان، دانش‌آموزان، فرهنگیان و اقشار مختلف حضورشان را در خیابان‌های شهرهای مختلف جنوب خوزستان به دشمنان نشان داده‌ و با اقتدار از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند./ج1

برچسب ها: راهپیمایی ، اقتدار ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.