بيرجند/

رژیم صهیونیستی در پایان راه

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی سبب تحولات عظیم منطقه‌ای شده و با این تحولات تا پایان عمر رژیم صهیونیستی راه زیادی نمانده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بيرجند

حجت‌الاسلام محمدباقر عبادی در جمع مردم خوسف ضمن تبریک به مناسبت یوم‌الله 22بهمن اظهار داشت: امام راحل(ره) فرمودند سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یوم‌الله است و این روز متعلق به خداست.

وی ادامه داد: اگر زمان پیامبر رحمت هم ایام‌الله بوده است‌، امروز هم ایام‌الله است، اگر مبعث پیامبر(ص) را گرامی می‌داریم چون مبعث پیامبر و عید غدیر و بسیاری از روزهایی که جشن می‌گیریم و عزا داریم ایام‌الله هستند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: البته خداوند متعال بین روزها هیچ فرقی نگذاشته است و از دیدگاه الهی تفاوت بین روزها در عالم خلقت وجود ندارد و تنها آنچه که روزها را از یکدیگر متمایز می‌کند حوادث و اتفاقات هستند.

عبادی با بیان اینکه ایام‌الله یعنی روزهای خاص خداوند که ما به عینه می‌بینیم، افزود: امروز و یاد امروز ما را به یاد خدا می‌اندازد، یاد حضرت حق می‌اندازد و بسیاری از قوانین که در عالم حق برپا شده است در چنین روزی خود را نشان داده است.

وی با اشاره به آیه وینصرالله ینصرکم ابراز داشت: اگر مردم وظیفه خود را درست انجام دهند، خداوند هم آنان را یاری می‌کند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی داستان‌های انبیاء را درس عبرتی برای مردم دانست و ادامه داد: ملت ما از اینکه دشمنان، فتنه‌گران و استعمارگران زیاد هستند نباید هراس داشته باشند و باید دلگرم باشند که سر رشته همه امور در دست خداست نه دست آمریکا و رژیم صهیونیستی.

عبادی گفت: در ایران پیروزی انقلاب به برکت رهبری امام(ره) رقم خورد و امروز مقام معظم رهبری کمر آمریکا و رژیم صهیونیستی را شکسته است.

وی اذعان داشت: با این اوضاع که انقلاب اسلامی در منطقه ایجاد کرده تا پایان اسرائیل راه زیادی نمانده است، در حالی که آمریکا و اسرائیل دست سازش به سمت ایران دراز کرده‌اند./س

برچسب ها: صیهونیست ، پایان ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.