پیام فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ؛

ایرانی از هیچ‌گونه تحریم و فشار و تهدید هراسی ندارد

فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ در پیامی تاکید کردند: یوم الله 22 بهمن 91 روز برملا ساختن مکر و حیله و یاس و ناامیدی شیطان بزرگ در حاکمیت و سیطره بر دنیا بود و ثابت کرد که ایرانی، همیشه سرباز حقیقی و گوش به فرمان امام و مقتدای خویش است و از هیچ‌گونه تحریم و فشار و تهدید هراسی ندارد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، "سردار محسن کاظميني" فرمانده و "حجت‌الاسلام عبدالعلي گواهي" مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ، به مناسبت خلق حماسه یوم‌الله 22 بهمن پیام تبریکی صادر کردند.

متن اين پيام در ذیل آمده است:

طنین فریاد دشمن‌شکن ملت ایران در تجلی‌گاه بصیرت و آگاهی یوم‌الله22 بهمن، راه عزت و سرافرازی را که همان راه معمار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران است، یک‌بار دیگر پیوند امت با ولایت و شهدا را به منصه ظهور رساند.

مردم غیور و ولایی ایران اسلامی در یوم‌الله بیست‌و دوم بهمن، شور و شوق و شعور انقلابی خویش را با خلق حماسه عظیم حضور و با پیام استکبارستیزی، ذلت و عجز دشمنان را رقم زدند و خط بطلانی بر تبلیغات پر حجم و گسترده استکبار جهانی کشیدند و به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره): ملت، تحلیل‌های آمریکا و اسرائیل را زیر گام‌های استوار خود لگدمال کردند.

یوم‌الله 22 بهمن 91 روز برملا ساختن مکر و حیله و یاس و ناامیدی شیطان بزرگ در حاکمیت و سیطره بر دنیا بود. در حقیقت با موقعیت‌شناسی ملت فهیم، آگاه و همیشه در صحنه ایران تمامی نقشه‌های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بر آب شد و این حضور آگاهانه که بی‌شک از الطاف خفیه الهی است، ارادت خالصانه امت به ولایت و پایبندی به آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و تبعیت از رکن رکین ولایت فقیه را متجلی ساخت و ثابت کرد که ایرانی همیشه سرباز حقیقی و گوش به فرمان امام و مقتدای خویش است و از هیچ‌گونه تحریم و فشار و تهدید هراسی ندارد.

فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ، خلق حماسه جاودانه حضور با بصیرت ملت شریف ایران را به محضر مبارک صاحب اصلی انقلاب اسلامی حضرت ولی‌عصر(عج) و نائب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و امت همیشه در صحنه، غیور و ولایت‌مدار ایران تبریک می‌گوید و به پاس این نعمت بزرگ الهی که برگ زرین دیگری در کتاب طلایی انقلاب است، سر بر آستان ذات احدیت نهاده و سجده شکر می‌گذارد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار