هر کدام از اعضای تیم استقلال برای ایجاد ارتباط و رابطه با جواد نکونام با شرایط خاصی روبرو هستند زیرا در خصوص روابط اعضای تیم با وی حرف و حدیث بسیار مطرح است.

آخرین اخبار را در خصوص وضعیت این بازیکن درخصوص استقلال و تیم ملی بخوانید:
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم ملی به دلیل حضور طولانی مدت نکونام در ترکیب تیم ملی ایران، با شرایط خاصی این بازیکن را همراهی می کنند و این موضوع به استقلال نیز کشیده شده است زیرا شرایط به گونه ای است که نکونام در تیم ملی با اوضاعی ایده آل روبروست و قصد دارد این شرایط را تا چند سال آینده ادامه دهد.وی حتی پس از بازنشسته شدن چند بازیکن بزرگ و مثمرثمر تیم ملی، به جایگاه ایده آلی رسیده است و کی روش به واسطه حضور چندین ساله وی در لیگ اسپانیا و شرایط خاصی که وی با آن روبرو شده است، روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده است و این موضوع عاملی است که وضعیت حضور وی در تیم ملی را با تغییراتی روبرو می سازد.
شایان ذکر است، نکونام با اوضاعی ایده آل در تیم ملی روبرو شده است و این در حالی است که این بازیکن هر بازی که پیش می رود و تیم ایران را همراهی می کند، به رکورد علی دایی نزدیک تر می شود.شایان ذکر است، این بازیکن 16 بازی دیگر به رکورد علی دایی در تیم ملی می رسد و با توجه به شرایط حضور وی در تیم ملی و بازی هایی که ایران در پیش دارد، این اتفاق برای این بازیکن رخ می دهد و وی مشکلی برای شکسته شدن این رکورد ندارد.
گفتنی است، این بازیکن آماده حضور به عنوان کاپیتان تیم ملی در تمام بازی هاست و این موضوع می تواند وی را به شکستن رکوردهایی امیدوار کند.این بازیکن اعلام کرده است برای شکسته شدن رکورد بازی نمی کند، اما اگر این اتفاق نیز رخ دهد وی جزء نفراتی است که به عنوان قدیمی های تیم صاحب رکورد می شود.
*برنامه استقلال
برای اولین بازی آسیایی خود در فصل جدید آماده می شوند و این در حالی است که ستاد آسیایی برای تنظیم شرایط این بازی تشکیل شده است تا وضعیت بازی برای استقلال مشخص شود.
گفتنی است، بازی استقلال 18 اسفند ماه در قطر برگزار می شود و آبی ها برای انجام این بازی باید راهی کشور قطر شوند.این در حالی است، که این دیدار اول استقلال در مرحله گروهی است و شرایط برای این تیم طوری است که آبی ها، باید چند روز زودتر از 18 اسفند راهی این کشور شوند.شایان ذکر است، استقلالی ها قصد دارند با کاروان 50 نفره راهی این کشور شوند و هماهنگی های لازم با مسئولین این تیم انجام شده است تا استقلال برای این دیدار آماده شود.
* برهانی برای بازی کردن دچار مشکل شد
آرش برهانی، مهاجم تیم استقلال با شرایطی خاص برای بازی کردن آماده می شود.این بازیکن برای حضور در ترکیب این تیم دچار مشکلاتی جدی شده است.
 این بازیکن با اوضاعی خاص روبروست که وضعیت مناسبی برای بازی کردن ندارد.
براساس این گزارش: آرش برهانی، در تمرینات شرایط ایده‌آل دارد اما این در حالی است مه نتوانسته است نظر مثبت امیر قلعه نوعی را برای حضور در ترکیب جلب کند. اما این اتفاق رخ نداده است و آرش برهانی همچنان با مشکلات روبروست که این بازیکن را با شرایط خاص روبرو کرده است.
آرش برهانی با اوضاعی که دیگر بازیکنان سر خط این تیم دارند، دچار مشکلات جدی شده و این موضوع در حالی است که وی به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده است که شرایط حضور در ترکیب ثابت را ندارد.
گفتنی است، این بازیکن برای بازی با راه آهن دچار مشکل شد و نتوانست شرایط ایده‌آلی را بدست بیاورد و به همین دلیل دیگر مهاجمان فوتبال استقلال توانستند با جلب نظر امیر قلعه نوعی جای آرش برهانی را بگیرند.
شایان ذکر است، آرش برهانی برای دیدار با فجر از هم‌اکنون اقداماتی را انجام داده است تا بداند می‌تواند در ترکیب استقلال به میدان برود یا خیر اما این اتفاق بر خلاف تصورات آرش برهانی است زیرا وی برای  این دیدار اوضاع ایده‌آلی ندارد و شرایط به گونه ای است که نظر امیر قلعه نوعی را جلب نکرده است.
*بازدید امیر قله نوعی، وی را از تمرین دور کرد
امیر قلعه‌نوعی، سرمربی تیم استقلال در تمرینات استقلال روز دوشنبه حاضر نشد و این موضوع باعث شد که حرف و حدیث در خصوص غیبت وی مطرح شود و این مربی متهم به سفر و عدم حضور در تمرینات شود اما این اتفاق رخ نداده است و این مربی در تهران به سر می‌برد و مشکلی برای همراهی استقلال ندارد.
براساس این گزارش، امیر قلعه نوعی در تمرین عصر استقلال غیبت داشت و مشخص شد که وی با اوضاعی خاص روبرو شده است که نمی‌تواند تیم را همراه کند زیرا وی برای بازدید از یک موزه دعوت شد و با هماهنگی‌های لازم انجام تمرینات تاکتیکی را به دستیارانش سپرد تا بتواند در این مراسم حاضر شده و برخی دوستانش را همراهی کند.
این مربی در تمرین عصر شرکت نکرد. اما دستیاران وی با برنامه امیر قلعه نوعی که بصورت نت روی کاغذ در اختیارشان قرار گرفته است تیم را هدایت کرده و اوضاع را به نفع این تیم پیش بردند تا اوضاع برای استقلال در غیاب امیر قلعه نوعی مانند حضور وی پیش برود.
گفتنی است، وی از صبح روز سه‌شنبه سر تمرینات حاضر شود و تیم را همراهی می‌کند.سرمربی استقلال پیش از این حتی برای سفر و حضور در جلسه مهم با همدانی‌ها دچار مشکلات بود اما برای عدم حضور در تمرینات برای یک جلسه مشکل خاصی وجود ندارد./ق
برچسب ها: نکونام ، استقلال ، اسیایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار