جریمه 20 هزار تومانی برای ورود غیر مجاز به طرح زوج و فرد

فرمانده انتظامی استان البرز صبح امروز از تعیین جریمه 20 هزار تومانی برای ورود غیر مجاز خودروها به طرح تردد زوج و فرد در شهرستان کرج خبر داد.

 سردار گودرزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص طرح تردد زوج و فرد خودروها در شهرستان کرج گفت: به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان و ارائه خدمات بهتر مردم به ویژه در ماه پایانی سال که حضور شهروندان خرید شب عید بیشتر می شود همکاران ما در نیروی انتظامی بعد از انجام کار کارشناسی و برگزاری جلسات با مسئولان امر تصمیم به اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها در مناطقی از شهرستان کرج گرفتند.

در این طرح که از اول تا پایان اسفند ماه به اجر در خواهد آمد تردد خودروها براساس پلاک زوج و فرد آنها از ساعت 6:30 دقیقه صبح تا 20:30 دقیقه شب به جز ایام تعطیل خواهد بود و در صورت تخلف از سوی رانندگان علاوه بر جریمه 20 هزار تومانی خودرو به پارکینگ منتق خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: اطلاع رسانی لازم در این رابطه از طری بروشور، صدا و سیما و بنر انجام گرفته است و در 9 نقطه اصلی و 35 نقطه فرعی ورودی های طرح، همکاران ما جهت کنترل عبور و مرور خودروها حضور خواهند داشت.
این مقام مسئول انتظامی در ادامه اذعان داشت: برای تسریع در تردد شهروندان نیز ناوگان حمل و نقل عمومی 20 درصد افزایش یافته و سرویس مدارس، یگان های امداد و تاکسی های تلفنی نیز که به مردم خدمات رسانی می کنند از این طرح مستثنی خواهد بود.

سردار گودرزی در خصوص استفاده از دوربین های کنترل و نظارت در اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها بیان داشت: چند دوربین کنترل و نظارت در مسیرهای اجرای طرح نصب و ساز و کار ان فراهم شده و در صورت بروز جرایم احتمالی ثبت آن ها از طریق سیستم فنی انجام خواهد شد و به غیر از آن نیز پلیس راهور  از یگان افراد کلانتری و پایگاه و در صورت نیاز یگان احتیاط نیز در این رابطه استفاده خواهد کرد.

به گفته این مقام مسئول: محدوده اجرای طرح از غرب شهرستان کرج یعنی از میدان سپاه به خیابان چالوس بلوار شورا، از شمال میدان آزادگان تا چهار راه هفت تیر ئ در مجموع بلوار بسیج کاج، شهید مطهری، بلوار شورا، بلوار شهید چمران، بلوار بلال، بلوار علامه جنوبی، بلوار جمهوری جنوبی و جمهوری شمالی خواهد بود./ل

برچسب ها: مجاز ، تردد ، ورود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار