وقتي نوري‌زاد عليه خودش افشاگري مي‌كند؛

حب جاه و مقام، نوري زاد را انقلابي كرده بود

محمد نوري‌زاد كه روزي در فضاي سياسي جامعه ايران به عنوان يك نيروي انقلابي شناخته مي‌شد پس از وقايع فتنه سال 1388 با توپ زدن در زمين دشمنان و فتنه‌گران تبديل به مهره رسانه‌اي آنان شد و در واقع بعنوان دكور و نماد اين رسانه‌ها شناخته مي‌شود تا اين روزها نام، چهره و صداي او در شبكه‌ها و راديوهاي ضد انقلاب ديده و شنيده شود.

به گزارش خبرنگار وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ محمد نوري‌زاد بدليل مسائل شديد خصلتي از غرور گرفته تا تعصب كور و افراط‌گرايي اين روزها به عنوان مهره دم دستي رسانه‌هاي ضد انقلاب و بيگانه در تلاش براي زنده نگه داشتن چهره سياسي و شخصيت به اصطلاح اپوزوسيون خود است.

او اين روزها با يك اعتراف صريح پرده از هدف اصلي و واقعي خود براي قرار گرفتن در بدنه نظام جمهوري اسلامي برداشت. به اصطلاح چهره رسانه‌اي فتنه در روزهاي اول جدا شدن خود از بدنه انقلاب ابتدا در توهمات و فضاي ذهني وهم‌آلود خود نامه مي‌نوشت با ديگران مصاحبه ميكرد در زماني روي به ساختن فيلم آورد.

در يك مقطع زماني آنقدر گستاخ شد كه با گذاشتن فيلمي روي سايت شخصيش جامعه را دعوت به بي‌اخلاقي مي‌كرد حالا در يك مصاحبه چنان عليه خود افشاگري مي‌كند كه از اين كار خود بسيار متاثر و گريان است. نوري‌زاد در مصاحبه‌اي كه با كامبيز حسيني مجري اخراج شده صداي آمريكا(ارگان وابسته به سازمان جاسوسي آمريكا، سيا)، مصاحبه مي‌كند و با اشاره به علت اصلي حضور خود در بدنه نظام جمهوري اسلامي مي‌گويد كه در ان سال‌ها بدليل نياز مالي تنها ‍ژست يك معتقد به انقلاب و حكومت اسلامي را ميگرفته و در حال بازي كردن بوده است.

نكته جالب توجه در مورد شخصيت نوري‌زاد اينكه وي دچار چندگانه شخصيتي‌ است و به‌گونه‌اي كه در دو عكس الصاق شده به اين خبر مي‌بينيد، نوري زاد ر عكس بالا ته‌چهره‌اي از رضايت دارد اما با گذشت اندك زماني ناگهان متاثر شده و به گريه مي‌افتد.

نوري‌زاد در حالي كه بسيار متاثر به نظر مي‌رسيد با پرده برداشتن از عقده‌هاي دروني خود مي‌گويد به دليل حب جاه و مقام و رياست در جمهوري اسلامي ايران مشغول بوده است.

بسياري از نيروهاي جدا شده از بدنه نظام جمهوري اسلامي ايران بدليل عدم مرزبندي با عوامل اصلي فتنه سال 1388 كه متشكل از نيروهاي داخلي و خارجي بود، اين روزها سير قهقرايي و ضد ارزشي خود را به سرعت طي مي‌كند و به ورطه فراموشي سياسي نزديك مي‌شود.

گفتني‌است باشگاه خبرنگاران در نمونه‌اي ديگر گزارشي از همين سير قهقرايي در بدنه ضعيف اپوزوسيون از محسن مخملباف كه در حال حاضر عضو ستاد هنري فتنه است منتشر كرده بود كه در ادامه مي‌توانيد با كليك، لينك اين مطالب را مشاهده كنيد.

آخرين رپورتاژ آگهي ستاد هنري فتنه براي اسراييل + تصاوير

مخملباف پول هاي بهائيان را كجا خرج مي‌كند؟ + تصاوير



برچسب ها: نوریزاد ، فتنه ، گربه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
saeid
۱۷:۴۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
اگر خودش هم نمیگفت درون امثال او کاملا مشهود بود و بحمداله در نظام مقدس ما وی هیچ جای نداشت
آخرین اخبار