اصفهان/

اصفهان صد راز دارد در نهان

کتاب اصفهان صد راز دارد در نهان ،در 208 صفحه شامل 10 فصل با 400 تصویر با چاپ چهار رنگ به معرفی آثار فرهنگی شهرستان اصفهان پرداخته واواخر بهمن ماه سال جاری در دسترس علاقه مندان قرار گرفت .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان کتاب جامع گردشگری اصفهان با عنوان" اصفهان صد راز دارد در نهان "پس از دو سال تلاش بی وقفه با کیفیت مطلوب به چاپ رسید و برای نخستین بار با هدف معرفی آثار فرهنگی شهرستان اصفهان ،افزون بر بناهای شناخته شده شهرستان ،به معرفی بناهای کم تر شناخته شده و ناشناخته ها نیز پرداخته است و صدها راز نهان شده در پس پرده تاریخ به زیور طبع نگاشته شده و به تصویر درآمده است.

در این کتاب همچنین به معرفی خدمات عمرانی شهرداری اصفهان (سازمان نوسازی و بهسازی شهر اصفهان) و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان پرداخته شده است. این اثر جامع گردشگری با مطالب بی شمار خواندنی (تاریخی، جغرافیایی، فرهنگی، معماری، صنایع دستی و ...)، با طراحی بی بدیل با تصاویر بی همتا و چاپ بی نظیر حاصل کاری از راهنمایان گردشگری، منصور قاسمی (پژوهشگر و عکاس)، شیرین مسایلی (ویرایشگر و بازخوان متون) و الهه محمدباغبان (صفحه آرا و پردازشگر متون) است که نخستین اثر از نشر آذران مهر (نشر در زمینه ی اصفهان شناسی و ایران شناسی) وابسته به انجمن راهنمایان گردشگری استان اصفهان محسوب می شود./س

برچسب ها: اصفهان ، صد ، راز ، دارد ، در نهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.