یاسوج/

حضور حماسی مردم در 22 بهمن امسال دشمن را ناامید كرد

امام جمعه گچساران گفت: حضور پرشور، با معرفت و حماسی مردم در روز 22 بهمن امسال دشمنان نظام جمهوری اسلامی را بیش از گذشته ناامید و دلسرد كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام سید'امین الله حجازی'در خطبه های این هفته نماز جمعه گچساران افزود: استكبار جهانی انتظار چنین حضوری را نداشت و شگفت زده شد.
وی از حضور كم نظیر و با عظمت مردم شهرستان گچساران در راهپیمایی 22 بهمن امسال تقدیر كرد و گفت: این همدلی، هماهنگی و وحدت مردم، روح امام و شهدا را شاد كرد.
امام جمعه گچساران بیان كرد: هشیاری، موقعیت شناسی و با بصیرت بودن امت اسلامی، مسوولیت را برای خادمان نظام سنگین تر كرده است.
حجازی تصریح كرد: مسوولان و خادمان نظام جمهوری اسلامی باید طوری به مردم غیور و شهید پرور خدمت كنند كه در دنیا شرمنده خانواده شهدا و در آخرت مدیون شهیدان نباشند.
وی در بخش دیگری از خطبه های خود، شهرستان گچساران را مسیر و معبر كاروان های راهیان نور چندین استان كشور عنوان كرد و گفت: امید است مسوولان اجرایی شهرستان در روز پایانی سال و ایام تعطیلات نوروزی با تلاش مضاعف از زائران، مهمانان و گردشگران به خوبی پذیرایی و استقبال كنند./س

برچسب ها: حضور ، حماسی ، بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.