وجود اختلافات کودکانه مشکلات اکران را حل نمی‌کند

مشکلات اکران سال آینده با وجود اختلافات کودکانه حل نخواهد شد.

محمد احمدی، تهیه کننده، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص پیش بینی اکران سال آینده گفت: همیشه خوش بینی به اتفاقات سینما و خبرهای آن هستم و امیدوارم با کنار گذاشتن اختلافات کودکانه اجازه نمایش خوب و مناسب برای مخاطبان را بدهند.
وی ادامه داد: اکران سال آینده نیز نسبت به امسال بهتر خواهد بود در صورتی که با دور کردن اختلافات جوی غیر سیاسی در سینما حاکم کنند.
احمدی عنوان کرد: با توجه به اینکه اکران سال آینده مصادف با انتخاب ریاست جمهوری است مردم سرگرم بحث های غیر سینمایی هستند که باید با انتخاب فیلم های مناسب شرایط خوبی را برای اکران فراهم کنیم.
وی افزود: هر سال در حوزه اکران فراز و نشیب خاصی وجود دارد ولی در مجموع فیلم های ارزشی برای نمایش است که باید براساس سلایق مردم انتخاب شوند.
احمدی با اشاره به سلایق داوران جشنواره به انتخاب فیلم های برگزیده اظهار داشت: هیئت داوران متشکل از 7 نفر از فیلم سازان سینمای ایران براساس سلایق خود فیلم ها را انتخاب کردند که شاید فیلم برگزیده جشنواره جزء بهترین ها نباشد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اعمال سلیقه در نظرات داوران نمی‌توان به فیلمی که سیمرغ را دریافت کرده به طور حتم جزء بهترین ها نخواهد بود./ي2
برچسب ها: اکران ، سینما ، احمدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.