هیچ وقت بدون شارژ نمی مانید

استفاده از باتری های همراه،با ظرفیت های بسیار بالا می تواند در زمان دوری از برق،دستگاه تبلت یا تلفن همراهتان را شارژ کند.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران، پیش از این خرید باتری های با ظرفیت بالاتر نسبت به باتری اصلی دستگاه های تبلت و تلفن های همراه آن هم با قیمت سرسام آور تنها راه افزایش زمان استفاده از این دستگاه ها بود،این کار علاوه بر هزینه بر بودن گاهی باعث آسیب دیدن دستگاه نیز می شد،اما هم اکنون با ورود باتری های جدید که می توانند به عنوان یک منبع برق استفاده شوند این مشکل حل شده است.
این باتری ها محصول شرکت Kickstarter می باشد و در سه مدل با ظرفیت های 6600 میلی آمپر،10000 میلی آمپر  و 11200 میلی آمپر تولید شده اند.مدل 6600 میلی آمپری تنها یک درگاه USB دارد و می تواند از این درگاه یک وسیله ی دیگر را شارژ کند،اما دو مدل دیگر با دارا بودن دو درگاه USB می توانند به طور همزمان دو دستگاه مانند تلفن همراه و یا تبلت را شارژ کنند.
مدل پیشرفته ی این باتری ها که 11200 میلی آمپر ظرفیت دارد می تواند یک تلفن همراه
 
هوشمند تا تا ده بار به طور کاملا از صفر تا صد در صد شارژ کند.از دیگر مزیت های این باتری ها پشتیبانی از درگاه USB می باشد که می توانند برای اکثر لوازم الکترونیکی استفاده شوند.
قیمت این محصولات بسته به ظرفیتی که دارند بین 30 تا 65  دلار است./س
برچسب ها: تبلت ، باتری ، شارژ ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.