محمد رضا داود نژاد:

کاراکتر " رضا طلا" به دلم نشست / صادق کرمیار نویسنده قابلی است

کاراکتر " رضا طلا" با توجه به کوتاهی نقش بر دلم نشسته و خوشبختانه مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

محمد رضا داود نژاد بازیگر نقش " رضا طلا" در مجموعه " خاطرات مرد ناتمام" در خصوص کاراکتر خود در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:  در مجموعه " خاطرات مردم ناتمام" ایفاگر نقش " رضا طلا" قهوه خانه دار هستم که حقیقت بگویم این کاراکتر به دلم نشست.
وی افزود: قرار بر این بود که ایفاگر یک شخصیت ثابتی باشم که بنا به دلایلی" رضا طلا" که چند سکانسی بود را بازی کردم.
داود نژاد با اشاره به دلایل حضورش در این کار گفت: صادق کرمیار و سید هاشم میرطالبی از دوستان قدیمی من هستند و حضورم در این پروژه بیشتر رفاقتی بود.
این بازیگر پیشکسوت عرصه تئاتر با اشاره به ساختار " خاطرات مرد ناتمام" تصریح کرد: " صادق کرمیار" قلم زیبایی داشت و نویسنده بسیار ماهر و قابل توجهی است.
وی ادامه داد: مهارت کارگردان در نویسندگی و قلم شیوای نویسندگان این مجموعه خود باعث زیبایی متن و دیالوگ های توام با موسیقی شده است.
داود نژاد در خصوص بازی جوان اظهار داشت: " وحید حیدری" از جمله بازیگران جوان و با استعدادی بوده که می تواند آینده درخشانی را داشته باشد.
 بازیگر نقش "رضا طلا" خاطر نشان کرد:امیدوارم مجموعه " خاطرات مرد ناتمام" با وجود پیشکسوتان عرصه بازیگری و قلم شیوای نویسندگان و نظارت دقیق کارگردانش مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار