قوام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران بررسي كرد

نقش برجسته رسانه‌ها و مطبوعات در پيشگيري از جرائم انتخاباتي

يك كارشناس سياسي با توجه به نقش برجسته رسانه‌ها و مطبوعات در پيشگيري از جرائم انتخاباتي افزود: مهمترين رسالت رسانه‌ها و مطبوعات ترويج و تشويق مردم به حضور مؤثر در انتخابات، معرفي ويژگي‌هاي كانديداي اصلح از نگاه رهبر انقلاب و اطلاع رساني بهنگام است.


"مصطفي قوام" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،درباره راهكارهاي پيشگيري از جرائم انتخاباتي اظهار داشت: دستگاه‌هاي نظارتي مي‌بايست سازوكارهاي مشخص و عملي جهت پيشگيري از تخلفات احتمالي را پيش‌بيني و در دستور كار خود قرار دهند.

وي تصريح كرد: با تلاش مسئولين در شوراي نگهبان، وزارت كشور و ستادهاي انتخاباتي، در طول 34 سال شاهد كمترين بداخلاقي و تخلف بوده‌ايم و اشتباهات بروز كرده نيز قابل اغماض و بسيار ناچيز بوده است.

قوام با اشاره به مرجع رسيدگي‌كننده به تخلفات انتخاباتي گفت: كانديداها مي‌بايست در صورت بروز مشكل يا بيان انتقاد و پيشنهاد تنها از طريق قانون اقدام كنند چراكه در انتخابات گذشته در اثر بي‌توجهي به اين مسئله لطمه‌هاي فراواني به كشور وارد شد.

اين كارشناس سياسي در ادامه با توجه به نقش برجسته رسانه‌ها و مطبوعات در پيشگيري از جرائم انتخاباتي افزود: مهمترين رسالت رسانه‌ها و مطبوعات ترويج و تشويق مردم به حضور مؤثر در انتخابات، معرفي ويژگي‌هاي كانديداي اصلح از نگاه رهبر انقلاب و اطلاع رساني بهنگام است.

انتهاي پيام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار