قزوین/

119 قاچاقچی و توزیع‌ کننده مواد مخدر در قزوین دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: ماموران انتظامی استان قزوین با اجرای طرحی ضمن دستگیری 119 قاچاقچی، توزیع ‌کننده و نگهدارنده مواد مخدر پنج کیلو و 401 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.


 به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، ولی وندایی در این باره اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان بوئین‌ زهرا طرح پاکسازی نقاط آلوده را در این شهرستان به اجرا در آورده و مقدار چهار کیلو و 94 گرم تریاک کشف و 11 نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی شهرستان قزوین 49 خرده ‌فروش و نگهدارنده مواد مخدر را دستگیر و یک کیلو و 126 گرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان البرز نیز روز گذشته با اجرای طرح دستگیری معتادان و توزیع ‌کنندگان مواد مخدر 37 نفر را دستگیر و 77 گرم مواد مخدر شامل 75 گرم تریاک و دو گرم شیشه را کشف و ضبط کردند.

وندایی ادامه داد: همچنین با کشف 66 گرم انواع مواد مخدر توسط مأموران انتظامی شهرستان تاکستان 10 خرده‌فروش و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

این مسئول عنوان کرد: در شهرستان آبیک نیز با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده، 10 نفر دستگیر و 18 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به دستگیری دو قاچاقچی و کشف 20 گرم ماده مخدر شیشه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان تصریح کرد: در این طرح 17 منزل مسکونی در 18 منطقه آلوده به مواد مخدر مورد بازرسی قرار گرفته و 119 نفر شامل 18 قاچاقچی، 20 توزیع‌کننده و 84 نگهدارنده مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

برچسب ها: مواد مخدر ، دستگیر ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.