8 ماه تلاش یک سارق حرفه ای برای سرقت یک کفن

برنامه ریزی سارق حرفه ای از بیمارستان لبافی نژاد تا ویلای عتیقه جات+عكس

سارقی پس از 8 ماه تلاش و با برنامه ریزی دقیق خود قصد سرقت عتیقه جات یک خانه ویلایی را داشت که ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حدود هشت ماه پیش فردی به نام دانیال 36 ساله از کشوری وارد ایران شد این فرد با برنامه ریزی دقیق خود قصد به سرقت بردن عتیقه جات یک خانه ویلایی در خیابان پایدارفر بوستان نهم را در سرداشت.





برای اجرای هدف شوم خود مجبور به شناسایی و کنترل رفت و آمدهای خانه ویلایی شده لذا برای این که مشکلش را حل کند به صورت مریض خود را در بیمارستان لبافی‌نژاد بستری نمود و حدود چند ماه از داخل بیمارستان که اشرافیت کامل بر روی خانه داشت، رفت و آمدها را تحت نظر قرار داد.

پس از آن که تمامی اطلاعات خود را این سارق حرفه ای جمع آوری کرد، مورخه دوم اسفند ماه سال جاری با یک دستگاه موتورسیکلت در ساعت 20 و 30 دقیقه سناریوی خود را آغاز کرد.




با به کارگیری تجهیزات و با توجه به کوتاه بودن دیوار و قطع کردن سیستم امنیتی به راحتی وارد منزل شد.

این سارق حرفه ای در حال جستجو منزل و تکاپو در منزل مورد نظر برای کشف عتیقه جات، ناگهان صاحب ملک به دلیل نامعلومی خارج از برنامه ریزی به خانه بازگشت و متوجه سارق در منزل شد.

سارق که دیگر کارش به انجام رسیده بود. بلافاصله کوله پشتی اش را برداشت و به سمت کوچه متواری شد.

با روشن کردن سیستم های امنیتی و با حضور مستمر ماموران کلانتری 102 پاسداران سارق حرفه ای در یک درگیری و تعقیب و گریز دستگیر و به مقر انتقال داده شد.

در بازرسی از متهم یک جعبه جواهرات خارجی، یک تابلو عکس قدیمی، یک کفن بسیار ارزشمند قدیمی، یک جعبه کلیکسیون تسبیح های قدیمی و عتیقه، یک سری بشقاب سلطنتی کشف و ضبط گردید.
مطالب ذکر شده از جزییات اعتراف متهم در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ برداشت گردیده است./ز

برچسب ها: سارق ، سرقت ، ویلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار