دومین کارگاه آموزشی جهت یابی – تهران

محمد علیپور: حضور خانواده ها در رشته جهت یابی را بفال نیک می گیریم

رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی در آیین افتتاحیه دومین کارگاه آموزشی جهت یابی گفت: جهت یابی چون با طبیعت سر و کار دارد، یک رشته مفرح و لذت بخش است و حضور خانواده ها را در این ورزش بفال نیک می گیریم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد علیپور در این مراسم که در ورزشگاه شهید دستگردی (پاس) تهران برگزار شد، ضمن تقدیر از مسوولان انجمن جهت یابی به دلیل تلاش برای آموزش خانواده ها، افزود: از اینکه انجمن جهت یابی برای تعمیم این رشته در بین مردم سازماندهی می کند، بنوبه خود از مسوولان آن تشکر می کنم.

وی در ادامه گفت: سه عامل باعث موفقیت خواهد شد که عبارتند از "ایجاد انگیزه"، "آموزش" و تجهیزات و امکانات و طبعا اگر این آیتمها بخوبی مهیا شود، می توان به هدف رسید.

وی خطاب به شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی گفت: کار نو همیشه سخت است و به شما توصیه می کنم از این کلاس بنحو شایسته استفاده کنید.

وی در ادامه از حضور جدی بانوان در این کلاس و دوره قبلی تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود که برگزاری این کارگاه های آموزشی بتواند در ترغیب خانواده ها برای گرایش به رشته جهت یابی موثر واقع شود.

علیپور در پایان از زحمات آقایان عظیمیان و ضربعلی زاده رییس و دبیر انجمن جهت یابی تشکر کرد و از تلاش حسین سلیمانی مدیریت باشگاه شهید دستگردی تهران به سبب تعامل با مسوولان این انجمن تقدیر نمود./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار