معاون شهردار زنجان خبر داد

تصویب بودجه 140 میلیارد تومانی شهرداری زنجان در شورای شهر

معاون اداری مالی شهردار زنجان با اشاره به افزایش 10 درصدی بودجه شهرداری زنجان در شورا گفت: شورای شهر زنجان یک بودجه 140 میلیارد تومانی را برای شهرداری مصوب کرده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،غلامحسن با اشاره به اینکه شهرداری در آستانه پایان سال درگیر پرداخت‌های پایان سال قرار گرفته است، اظهار داشت: شهرداری در حد توان خود اقدام به پرداخت بدهی‌های خود خواهد کرد.

وی طلبکاران شهرداری را پیمانکاران پروژه‌های عمرانی در سطح شهر اعلام کرد و افزود: این پیمانکاران شامل پروژه‌های بزرگ و کوچک در سطح شهر می‌شود.

معاون اداری مالی شهردار زنجان تصریح کرد: با توجه به مناسب بودن هوای شهر زنجان ماموران شهرداری اقدام به لکه‌گیری آسفالت خیابان‌های سطح شهر می‌کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های تولید آسفالت در شهر زنجان در حال اورهال برای سال آینده هستند، اضافه کرد: مقداری هم قیر خریداری و ذخیره سازی شده است تا به محض مساعد شدن هوا در سال آینده آسفالت خیابان‌های شهر آغاز شود.

معاون اداری مالی شهردار زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد کنده کاری‌های خیابان‌های شهر در این فصل از سال گفت: این کنده کاری‌ها با توجه به ضرورت موجود در سطح شهر و نیاز‌های موجود انجام می‌شود.

وی به تصویب بودجه شهرداری زنجان در شورای شهر اشاره و اضافه کرد: بودجه ارائه شده از طرف شهرداری زنجان با اندک تغییراتی به تصویب رسیده ولی هنوز ابلاغ نشده است.

*افزایش بودجه بخش‌های عمرانی و فرهنگی

احمدی به افزایش 10 درصدی لایحه بودجه ارائه شده از طرف شهرداری در شورای شهر اشاره کرد و افزود: این افزایش در بخش بودجه عمرانی و فرهنگی بوده است.

وی لایحه بودجه ارائه شده به شورای شهر زنجان را توسط شهرداری 132 میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: با 10 درصد افزایش در نظر گرفته شده در بودجه شهرداری این مبلغ به بیش از 140 میلیارد تومان رسیده است.
برچسب ها: بودجه ، زنجان ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.