اکبريان:

دولت بايد برنامه‌اي اصولي براي کنترل قيمت خودرو تدوين کند

نايب رئيس کميسيون صنايع و معادن مجلس گفت: در حال حاضر بازار خودرو در اختيار دلالان و شبکه‌هاي سود‌جو است و اين در حاليست كه دولت باید با مديريتي کارآمد و اتخاذ تدابيري هوشمندانه نقش دلالان را از چرخه تعيين قيمت خودرو حذف کند.

عزيز اکبريان نماينده مردم كرج در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران درباره علل افزايش قيمت خودرو در کشور گفت: متاسفانه دولت برنامه‌اي اصولي براي کنترل و کاهش قيمت خودرو ندارد و خودروسازان با افزایش قيمت‌ مواد همچون فولاد، ورق و پتروشيمي در کارخانه‌های داخلی، مجبور به افزايش قيمت‌ها در بازار می‌شوند.

اکبريان با اشاره به نقش دلالان در افزايش قيمت خودرو تصريح کرد: در حال حاضر وضعيت بازار خودرو در اختيار دلالان و شبکه‌هاي سود‌جو است و به همين دليل دولت باید در این راستا با مديريتي کارآمد و اتخاذ تدابيري هوشمندانه نقش دلالان را از چرخه تعيين قيمت خودرو حذف کند.

نايب رئيس کميسيون صنايع مجلس در پايان خاطرنشان کرد: کميسيون صنايع و معادن بارها در رابطه با افزايش قيمت خودرو جلساتي را برگزار کرده تا بتواند با تلاش دولت راهکارهايي را برای کنترل قيمت خودرو ارائه کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: افزایش ، خودرو ، دولت ، دلالان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار