شهدای شهرداری‌ تهران نگین درخشان پایتخت می‌شوند

با هدف معرفی و شناساندن شهدای شهرتهران توسط پایگاه بسیج شهدای گمنام و معاونت فرهنگی اجتماعی و روابط‌عمومی سازمان بهشت‌زهرا(س) سايتي طراحي مي شود.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌عمومی سازمان بهشت‌زهرا(س) سعیدخال، معاون فرهنگی اجتماعی و روابط‌عمومی سازمان بهشت‌زهرا(س) و شهرداری حرم مطهر(ره)، ابوالفضل‌میرزایی فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام سازمان بهشت‌زهرا(س)، سید مهدی شه‌روش قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و علیرضا اکبری رئیس دفتر بنیاد شهید وامور ایثارگران واقع در سازمان بهشت‌زهرا(س) در نشست مشترک راه کارهای طراحی و راه‌اندازی سایتی چند منظوره با هدف انتشار اخبار، بیوگرافی و تصاویر شهدای شهرداری‌تهران را که به توصیه اکبرتوکلی مدیر عامل سازمان بهشت‌زهرا(س) مطرح شده را بررسی کردند.
 
 خال در این زمینه می‌گوید: این سایت می‌تواند حاوی نکات جذاب و خواندنی برای شهروندان به ویژه جوانان شهرمان باشد. ما معتقدیم کارکنان شهرداری‌تهران انسان‌هایی خدوم و عاشق خدمت به شهروندان شهرشان هستند و تعداد زیادی از این عزیزان در مقطعی خدمت به شهر را در جان فشانی و ایثار در جبهه‌های حق علیه باطل دیدند و احساس تکلیف کردند. حال این رسالت ماست که این عزیزان را به شهروندان معرفی کنیم.
 
ابوالفضل‌میرزایی، فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام سازمان بهشت‌زهرا(س) راه‌اندازی این سایت را گام اول در معرفی شهدای حاضر در بهشت‌زهرا(س) می‌داند و درباره هدف راه‌اندازی این سایت می‌گوید: مدیر عامل سازمان بهشت‌زهرا(س) در جلسه‌ای این پایگاه را مسئول راه‌اندازی سامانه‌ای کرد که در فضای مجازی بتواند 30هزار شهید مدفون شده در این سازمان را معرفی کنند. ما هم در گام اول پیشنهاد دادیم با شهدای شهرداری‌تهران شروع کنیم زیرا که اعتقاد داریم شهدای شهرتهران که برای نظم، انضباط، پاکیزگی و زیبایی شهر خدمت کردند امروز بهترین شاهدان شهر هستند و می‌توانند به جوان‌ترها راه و مسیر را نشان دهند.
برچسب ها: شهدا ، شهرداری ، نگین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار