گوشی آندروید را با احادیث پیامبر اعظم (ص) غنی کنید +دانلود

با استفاده از ايـن نرم‌ افـزار مي‌توانيد به بيش از 500 حديث به زبان‌هاي فارسي و انگليسي دست پيدا کنيد. محيط اين برنامه کاملا فارسي است و از کيفيت بالاي گرافيکي نيز بهره مي‌ برد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، همان طور که مي‌ دانيد تاکنون نرم ‌افزارهاي زيادي در فضای مجازی منتشر شده که اکثر آن‌ ها مورد نیاز بسیاری از کاربران نیستند و به همین خاطر توليد نرم ‌افزارهاي متناسب با فرهنگ ايراني - اسلامی با کيفيت بالا بسیار احساس مي ‌شود.

اما نرم‌افزار Hadith of the Prophet یکی از برنامه های خوبی است که بيش از 500 حديث زيبا از پيامبر اسلام را درون خود جاي داده است. البته اين برنامه در صورتي بهترين خواهد بود که از آن به بهترين نحو استفاده کنيد.

با استفاده از ايـن نرم‌افـزار مي‌توانيد به بيش از 500 حديث به زبان‌هاي فارسي و انگليسي دست پيدا کنيد. محيط اين برنامه کاملا فارسي است و از کيفيت بالاي گرافيکي نيز بهره مي‌ برد که کار با آن را لذت بخش مي‌ کند. همچنين يک ابزار ويجت در اختيار شما قرار مي‌ گيرد که با فعال کردن آن روي صفحه شروع، هر 15 دقيقه يک حديث به صورت تصادفي براي شما نمايش داده مي ‌شود.

اين ويجت به طور همزمان از دو زبان فارسي و انگليسي پشتيباني مي‌کند. در واقع اين ويجت را مي‌توان نقطه عطف برنامه دانست زيرا بيشترين استفاده را دارد. همچنین با به ‌روز کردن برنامه، تعداد احاديث به 700 حديث افزايش پيدا مي ‌کند و شما مي ‌توانيد با استفاده از اين برنامه پيام‌ هاي زيبايي را به دوستانتان ارسال کنيد.

طبق گفته و ادعاي سازنده اين برنامه مفيد، تمامي اين احاديث از کتابي اقتباس شده است که احاديث معتبر پيامبر را يک جا جمع کرده و نويسنده اين کتاب خانم حصارکي است.

برنامه‌اي که در حال حاضر معرفي می کنیم نسخه 2 اين نرم ‌افزار است که حجمي معادل 5MB  دارد. نکته ‌‌اي که بايد گفت اين است که در صورتي که بخواهيد از ويجت اين برنامه استفاده کنيد بايد حتما آن را در حافظه داخلي موبايل نصب کنيد. براي دريافت اين برنامه مي‌ توانيد اینجا را کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
reza mohammadi
۲۲:۱۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۲
باسلام،من انتي ويروسAvirafreeرودانلودکردم ودرابتدا،ايميل ميخواد،ايميل ياهوموواردکردم ولي بازنشد،ايميل گو گل هيخوادبايدچيه کارکنم.ممنون.
آخرین اخبار