تساوی نراتزوری و روسونری در دربی دلامدونینا + گزارش تصویری

دربی شهر میلان ایتالیا که به دربی دلامدونینا مشهور است در نهایت با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در هفته بیست و ششم رقابتهای سری A فوتبال ایتالیا، دربی شهر میلان ایتالیا که به دربی دلامدونینا مشهور است در نهایت با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.


در این بازی که از ساعت 23 و 15 دقیقه یکشنبه شب به وقت تهران و در ورزشگاه جوزپه مه آتزا شهرمیلان برگزار شد دو تیم در ابتدای بازی با ارائه یک بازی هجومی سعی در باز کردن دروازه یکدیگر داشتند.



ماریو بالوتلی در این بازی چندین موقعیت برای گلزنی داشت که برخی از آنها با بی دقتی او از دست رفت و تعدادی دیگر را هاندانویچ دروازه بان اینتر مهار کرد.



سرانجام در دقیقه 21 بازی استفان الشراوی با یک ضربه بیرون پای زیبا دروازه اینتر را باز کرد تا روسونری با یک گل از نراتزوری پیش بیفتد.




در ابتدای نیمه دوم با ورود دود نارنجک های دودزای هواداران به زمین فضای ورزشگاه مه آلود شده بود.


بازی پایاپای دو تیم در نیمه دوم نیز ادامه داشت و سرانجام در دقیقه 71 بازی با سانتر زیبای ناگاتومو بازیکن ژاپنی اینتر، ازکويل ماتياس اسچلوتو با یک ضربه سر زیبا بازی را به تساوی کشاند تا در نهایت جدال ماکسیمیلیانو آلگری و آندره آ استراماچونی برنده ای نداشته باشد.



میلان با این تساوی 45 امتیازی شد و در رتبه سوم جدول باقی ماند و اینتر نیز با یک امتیاز این بازی و کسب 44 امتیاز یک رتبه در جدول صعود کرد و یک پله پایین تر از میلان ایستاد.



انتهای پیام/
برچسب ها: دربی ، دلامدونینا ، میلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار