عسلویه/با حضور 22 شرکت داخلی صورت گرفت

آغاز به کار نمایشگاه توانمندی‌های ساخت داخل در پارس جنوبی

نمایشگاه توانمندی‌های ساخت داخل در پارس جنوبی با حضور مسئولان و کارکنان شرکت‌های این منطقه آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، صبح امروز دومین نمایشگاه توانمندی‌های ساخت داخل در پارس جنوبی با مشارکت 22 شرکت داخلی سازنده‌ قطعات و تجهیزات و 12 شرکت پتروشیمی به همراه مجتمع گاز پارس جنوبی آغاز به کار کرد.

سرپرست خودکفایی مجتمع گاز پارس جنوبی در این آیین اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف خودکفایی در حوزه‌ نفت، گاز و پتروشیمی و نزدیک شدن سازندگان و مصرف‌کنندگان نهایی در راستای تحقق شعار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی به مدت 4 روز برگزار می‌شود.

احمد گوجانی با اشاره به حضور قدرتمند مجتمع گاز پارس جنوبی در دومین نمایشگاه توانمندی‌های ساخت داخل خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما از شرکت در این نمایشگاه، ارائه توانمندی‌ها و دانش فنی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی است.

وی افزود: یکی دیگر از اهداف مهم ما در این نمایشگاه بحث نیازمندی‌های مجتمع است که امیدواریم از طریق برگزاری جلسات و بازدیدهای تخصصی که صورت می‌گیرد، بتوانیم بخش زیادی از این نیاز‌ها را تامین کنیم.

این مسئول با تاکید بر تبادل تجربیات در نمایشگاه یادآور شد: از محاسن بزرگ چنین نمایشگاه‌هایی استفاده از تجربیات دیگر شرکت‌ها، به‌ ویژه شرکت‌های پتروشیمی حاضر در این نمایشگاه است و امیدواریم که با برگزاری جلسات با کمیته‌های خودکفایی این شرکت‌ها بتوانیم به ‌طور کامل از تجربیات و دانش فنی آن‌ها بهره ببریم و موانع و مشکلاتی که سر راه تولید حداکثری از منبع مشترک گازی وجود دارد را برطرف کنیم.

گوجانی ادامه داد: با وجود تحریم‌های بین‌المللی هم‌اکنون صنعت نفت در مسیر رشد و تعالی در حرکت است و روز به روز نیز شاهد موفقیت بیشتر صنعت نفت خواهیم بود.

وی گفت: باید دست به دست هم دهیم و با همت و تلاش بیشتر برای استفاده بهینه از امکانات موجود گام برداریم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.