سرهنگ لیراوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

کشف 12 کیلو شیشه گراس، حشیش و تریاک در یخچال +عکس

رئیس پلیس مواد مخدر تهران بزرگ گفت: ماموران پس از دستگیری یکی از بزرگترین فروشندگان مواد مخدر، در مخفیگاهش قریب به 12 کیلو شیشه گراس، حشیش و تریاک را کشف کردند.

سرهنگ سعید لیراوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در اجرای طرح مبارزه با فروشندگان مواد مخدر و در پی اطلاعات واصله در پی توزیع مواد مخدر توسط شخصی به نام عباس با همکاری شخص دیگری به نام حسن به آدرس 17 شهریور جنوبی بلافاصله ماموران این حوزه اقدامات خود را آغاز کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: پس از بررسی اولیه موضوع مشخص گردید که عباس یکی از بزرگترین مواد فروشان سابقه دار شهر تهران است لذا پس از اخذ مجوز قضایی ساعت يك بامداد روز جاری تیم عملیاتی پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به آدرس ذکر شده اعزام شدند.

این مقام مسئول انتظامی تاکید کرد: عوامل تحت امر پس از حضور در محل و بستن راههای احتمالی فعال با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی وارد مخفیگاه متهم شدند.

وی در ادامه ابراز داشت: عوامل تخصصی بدو ورود در جلوی درب منزل شخصی به نام حسن را که با رویت ماموران قصد فرار داشت دستگیر کردند و در ادامه پس از ورود به طبقه دوم 2 فرد دیگر را به نام های عباس و حسین زمین گیر و دستگیر نمودند.

سرهنگ لیروای ضمن اشاره به تفحص منزل در حضور متهمان اذعان داشت: عوامل آماده و با تجربه این حوزه در بررسی توانستند از داخل اتاق خواب طبقه دوم مقدار 11 کیلو و 400 گرم با لفافه، 50 گرم تریاک سوخته روی زمین ، 50 گرم تفاله تریاک و لفافه، 20 گرم گراس، مقادیر حشیش، 6 عدد پایپ و چند عدد وافور و تعداد سه عدد ترازوی دیجیتالی کشف و ضبط کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطر نشان کرد: عوامل این حوزه در نهایت با وجود پایپ‌های کشف شده در بررسی بیشتر موفق به کشف 229 گرم مواد مخدر از نوع شیشه با لفافه از داخل یخچال پشت مواد غذایی شدند لذا متهمان نام برده تحت الحفظ به مقر انتقال داده شدند و در این باره پرونده ای تشکیل و به مراجع قضایی ارسال گردید./ز

برچسب ها: مخدر ، مواد ، شیشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار