ضیاء‌الدین دری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جایزه اسکار به "آرگو"، آماده‌سازی تبلیغات علیه ایران است

اهدای جایزه اسکار به آرگو"آماده سازی تبلیغات علیه ایران است.

"ضیاء‌الدین دری" کارگردان، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص اهدای جایزه اسکار به فیلم "آرگو" گفت: سال گذشته این جایزه را به فیلم ایرانی "جدایی نادر از سیمین" اهدا می‌کنند و امسال به فیلم خود که بر علیه ایران است جایزه می‌دهند.


وی افزود: چون از واقعه تسخیر لانه جاسوسی 35 سال می‌گذرد و نسل جوان آمریکایی و افکار عمومی چیزی از آن واقعه به یاد ندارند، مجبورند با توجه به مسائل حل نشده خود با ایران، این علامت سئوال را برای جمعیت فعال و کنونی خود درست می‌کنند.
"دری" ادامه داد: از طرفی نام ایران را با اهداف خاص خود مطرح می‌کنند و منجر به خوشحالی آن بخش از ایرانیان که علاقمند به طرح نام ایران در جهان هستند، می شوند.
وی تصریح کرد: امسال با اهدای جایزه به فیلمی که جامعه آمریکایی را علیه ایران تحریک می‌کند، قصد دارند تا در صورت نرسیدن به گزینه در خور خود با ایران، آمادگی تبلیغاتی را برای مقابله با ایران فراهم کنند./ص
برچسب ها: تبلیغات ، فیلم ، اسکار ، ایران ، آرگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رضاشکرالهی
۰۰:۰۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
با سلام .اگر هنرمندان ما با توجه به واقعیه تاریخی فیلمی از حضور مستشاران آمریکایی در ایران در زمان رژیم. سابق و جنایاتی که مرتکب شده اند که باید بخاطر آن محاکمه ومجازات میشدند و.خویشتنداری که ملت ایران انجام دادند واز حق مسلم خود گذشت کرده اند .بسازند ما شاهد این همه گستاخی آنها نمی شدیم در واقع کوتاهی از سوی ما بوده است