اقدامات مدیریت شهری و نواحی دهگانه در طرح استقبال از بهار

قائم مقام شهردار منطقه یک گفت: طرح استقبال از بهار از اقدامات اساسی اداره های خدمات شهری ، زیبا سازی ، ساماندهی، مسیلها، بازیافت و نواحی دهگانه در پایان سال است.

بهروز رضایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود:در زمان اجرای این طرح کلیه ادارات و نواحی موظف هستند نسبت به تقویت اکیپهای اجرایی خود اقدام نمایند تا با سرعت ،‌دقت و صحبت بیشتر معابر و فضاهای شهری منطقه پاکسازی شوند.
وی بیان کرد: با بازدیدهای روزانه،  وضعیت ساخت و سازها و حصار کشی ها و سر معبر مصالح، در معابر عمومی کنترل می شود تا با گود برداری ها غیر اصولی و تخلیه نامناسب مصالح، حادثه ای رخ ندهد.
رضایی تصریح کرد: در بخش خدمات شهری نظافت زیر پلها،  کانال ها مسیلها،  انهار و بازو رو بسته ، رفت و روب معابر، سرویس های بهداشتی فضای سبز، هم چنین جمع آوری خاک و نخاله،  زباله، ضایعات،شاخ و برگ ها، شتشوی مخازن زباله، المان های شهری اجرا می شود.
 وی اظهار داشت:  رفع سد معبرهای ثابت، سیار و ساختمانی جمع آوری متکدیان و گرایان، کنترل و جلوگیری از تفکیک غیر مجاز زباله، مبارزه با حیوانات موذی و موارد دیگر از اقدامات و احد های سد معبر بازیافت وساماندهی است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار