چالش خانواده هاي انگليسي در خصوص تغذيه سالم كودكان‌شان

بررسي هاي جديد نشان مي دهد كه غالب خانواده هاي انگليسي در چالش با تغذيه كودكانشان با سيب زميني سرخ كرده و بسته هاي بيسكوييت هستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تي وي، با توجه به گزارش رسانه ها، بيش از دو سوم افراد شركت كننده در اين تحقيق اذعان داشتند كه طي دو سال گذشته تغيير چشمگيري در نوع تغديه كودكان ديده مي شود و خانوده هاي انگليسي براي كاهش هزينه ها به دليل مشكلات مالي كودكان خود را با غذاي كمتري به مدارس مي فرستند.

در بررسي انجام شده توسط موسسه تغذيه كودكان "تراست" برخي از كودكان تنها با يك بسته بيسكوييت ويا ساندويچ هاي غير مغذي كه حتي گاهي تنها با كره پر شده اند، به مدارس فرستاده مي شوند.

در اين گزارش اعلام شده " غذاهاي فوري ناسالم، ته مانده محتوي ظرف غذاي بچه هاي مدرسه اي شده است." اين بررسي اضافه كرد:" با اينكه برنج و پلو سيب زميني سرخ كرده و يا تكه هاي ماهي آماده تغذيه سالم تري است اما باز هم مناسب كودكان نيست".

در اين گزارش از بيش از 250 بزرگسال جوانان شاغل پرستار كودك معلمين پزشكان و كاركنان بيمارستان در مورد تغييرات رژيم غذايي كودكان پرسش شده است.

نتايج گزارش نشان مي دهد چهار پنجم (84.6%) از افراد بر اين اعلام كردند كه شاهد سو تغذيه كودكان امروزي بوده اند.

مدير اجرايي موسسه تراستف، ليندا كرگان گفت:"‌اين تحقيق نشان مي دهد بسياري از مردم كه با كودكان سر و كار دارند،‌ بيش از وظايف خود در تلاش براي حمايت از كودكان در مقابل گرسنگي و رژيم نامناسب غذايي هستند. البته اين وظيفه والدين كودكان است كه مراقب تغذيه كودك خود باشند اما اين بررسي و ديگر تحقيقات بيانگر واقعيتي چالش انگيز در اين زمينه هستند. اين افراد براي كمك به والدين تلاش مي كنند و بايد از آنان حمايت شود. با توسعه برنامه هاي سلامت عمومي از جانب مقامات رسمي اختصاص بودجه به تغذيه مناسب كودكان نقطه آغاز مناسبي است".


برچسب ها: انگلیس ، مدارس ، کودکان ، england
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار